Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Super hyggelig kundebehandler og veldig behjelpe til en som ikke er så inne i det de driver med. Anvefales på det varmeste.
Hei Gro! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du hadde en super hyggelig opplevelse med vår kundebehandler, og at du fikk den hjelpen du trengte. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Helt håpløst når det er tekniske feil hos Talkmore, og det er helt umulig å få tak i de på 3 dager i pinsen.
Hei Missfornøyd! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Vi beklager på det sterkeste for de tekniske problemene og for at det har vært vanskelig å nå oss i pinsen. Vi setter pris på din tålmodighet og forståelse. Hvis det fortsatt er noe vi kan hjelpe deg med, vennligst ta kontakt med oss på [email protected], så vil vi gjøre vårt beste for å løse problemet ditt. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Kjempe bra folk på kundeservice. Alltid hyggelige og løsnings orientert . Det eneste minus er åpningstider . Vært i Telenor før i 40 år der var det 24/7
Hei Morten! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
Jeg har aldri blitt løyet til, summen har ikke endret seg uten grunn etter en viss tid. Talkmore fulgte meg opp som kunde, kan ikke huske uhøflige, frekke ansatte gjennom alle disse årene. Jeg setter pris på all forutsigbarhet, alle løfter som ble holdt, for gode priser og fantastiske ansatte. Det føles litt vemodig og si ha det godt og god sommer. Men hvem vet, kanskje vi møtes igjen snart.
Hei Elisabeth! Tusen takk for den varme og rørende tilbakemeldingen! Det betyr mye for oss å høre at du har hatt en så positiv opplevelse med Talkmore gjennom årene. Vi setter stor pris på din lojalitet og de fine ordene om vår kundeservice og våre ansatte. Det er trist å se deg gå, men vi ønsker deg alt det beste fremover. Hvis det skulle være noe vi kan gjøre for deg i fremtiden, eller hvis du bestemmer deg for å komme tilbake, vil vi alltid være her for å ønske deg velkommen med åpne armer. Ha en fantastisk sommer! Mvh. Halima 💛
Man ringer inn og får den hjelpen , men når man ber om kreditering for hjelpen det er en ren irritasjon
Hei Niels! Takk for at du deler din tilbakemelding. Vi beklager at du har opplevd frustrasjon i forbindelse med kreditering. Det er viktig for oss at våre kunder får både god hjelp og en tilfredsstillende løsning på sine henvendelser. Vi ønsker gjerne å se nærmere på din sak for å forstå hva som har skjedd og finne en løsning. Vennligst ta kontakt med oss direkte, slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte. Mvh. Halima 💛
Jeg har familie pakket jeg er veldig fornyes med derre tusen takk.
Hei Edlira, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår familieabonnement. Vi setter stor pris på din støtte, og vi er glade for å kunne gi deg og din familie en god opplevelse. Ha en fin dag og god 17.mai! Mvh. Halima 💛
Kundeagenten ga meg et utfyllende svar å en meget god forståelig svar på mitt 1. Spm. Selv om jeg syns jeg betaler mye for mine abonnement, på det 2'dre spørsmålet som er frustrerende for meg og som jeg viste som lå over kundeagentens lønnsnivå så hjalp han meg så godt han kunne som jeg som kunde forventer av god service, ikke bare det men kom med mulige løsninger og teorier hva problemet var samt at han gjorde det beste ut av situasjonen og sendte også spørsmålet videre til teknisk, spørsmålet er av en vanskelig karakter som Telenor ikke kunne svare på som da forskjøv problemet til talkmore selv om det var dem som representerte problemet! Kundeagenten gjorde absolutt mer enn det han måtte, så 5 i score er en underdrivelse. Hvis jeg skulle ha valgt en kundeagent så var det han! Å lønnspålegg fortjener han virkelig. Mvh Johnny S
Hei Johnny! Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble så godt ivaretatt av vår kundeagent. Vi setter stor pris på din anerkjennelse av den utfyllende og forståelige responsen du mottok, samt den ekstra innsatsen som ble lagt ned for å finne løsninger på ditt frustrerende problem. Vi er stolte av våre dedikerte medarbeidere og deres engasjement for å gi best mulig service. Takk igjen for din tilbakemelding, og ikke nøl med å kontakte oss hvis du trenger mer hjelp eller assistanse i fremtiden. Mvh. Halima 💛