Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har familie pakket jeg er veldig fornyes med derre tusen takk.
Hei Edlira, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår familieabonnement. Vi setter stor pris på din støtte, og vi er glade for å kunne gi deg og din familie en god opplevelse. Ha en fin dag og god 17.mai! Mvh. Halima 💛
Kundeagenten ga meg et utfyllende svar å en meget god forståelig svar på mitt 1. Spm. Selv om jeg syns jeg betaler mye for mine abonnement, på det 2'dre spørsmålet som er frustrerende for meg og som jeg viste som lå over kundeagentens lønnsnivå så hjalp han meg så godt han kunne som jeg som kunde forventer av god service, ikke bare det men kom med mulige løsninger og teorier hva problemet var samt at han gjorde det beste ut av situasjonen og sendte også spørsmålet videre til teknisk, spørsmålet er av en vanskelig karakter som Telenor ikke kunne svare på som da forskjøv problemet til talkmore selv om det var dem som representerte problemet! Kundeagenten gjorde absolutt mer enn det han måtte, så 5 i score er en underdrivelse. Hvis jeg skulle ha valgt en kundeagent så var det han! Å lønnspålegg fortjener han virkelig. Mvh Johnny S
Hei Johnny! Tusen takk for din fantastiske tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du ble så godt ivaretatt av vår kundeagent. Vi setter stor pris på din anerkjennelse av den utfyllende og forståelige responsen du mottok, samt den ekstra innsatsen som ble lagt ned for å finne løsninger på ditt frustrerende problem. Vi er stolte av våre dedikerte medarbeidere og deres engasjement for å gi best mulig service. Takk igjen for din tilbakemelding, og ikke nøl med å kontakte oss hvis du trenger mer hjelp eller assistanse i fremtiden. Mvh. Halima 💛
Hyggelige folk å prate med, de er behjelpelige å løsningsorienterte :0)
Hei Phillip! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk langhelg! 😊🌟 Mvh. Halima
God service og gode svar på spørsmål. Hjelpsom og hyggelig person jeg snakket med.
Hei Wenche! Dette er jo bare helt fantastisk å høre! Jeg er glad for å høre at du er fornøyd, og jeg skal gjøre alt jeg kan for at du skal få samme gode opplevelse i mange år til. Takk for fine ord, det setter vi stor pris på! Ha en fin dag! 💛 Mvh. Halima
God dekning over alt. Best av alt er at de har super kundeservice og er alltid hyggelige. Prisen er bra, men det er ikke det viktigste for oss.
Hei Marianne! Tusen takk for den fantastiske tilbakemeldingen! Vi er veldig glade for å høre at du er fornøyd med dekningen vår og spesielt med vår kundeservice. Det er flott at du setter pris på både servicen og prisene våre. Vi jobber hardt for å gi våre kunder den beste opplevelsen, og det er hyggelig å høre at vi lykkes. Ha en fin 17.mai feiring! Mvh. Halima 💛
Gir feil informasjon! Setter opp prisen uten varsel. kundebehandling i ettertid er ikke løsningsorientert! Dårlig kundeopplevelse etter nesten 20 år som kunde
Hei Tahir! Takk for din tilbakemelding, og vi beklager på det sterkeste den dårlige opplevelsen du har hatt med oss. Det er svært viktig for oss at våre kunder føler seg godt ivaretatt og får korrekt informasjon. Vi tar dine kommentarer på alvor, og vi vil gjerne undersøke nærmere hva som har skjedd med prisendringen og den påfølgende kundebehandlingen. Ta kontakt med oss på [email protected]. Ha en fin dag! Mvh. Halima 💛
Veldig bra å bruke Talkmore som abonnement. Jeg er veldig fornøyd med det og har brukt Talkmore i åtte år.
Hei Tesfaldet! Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du har vært fornøyd med Talkmore i åtte år. Vi setter stor pris på din lojalitet og støtte. Hvis det er noe mer vi kan gjøre for deg, er vi alltid her for å hjelpe. Mvh. Halima 💛