Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man ringer talkmore er det alltid hjelp å få. Om man verver noen eller trenger å få få utsatt regninga eller delt den opp. Alltid hyggelige folk som tar tlf. Å dem avsutter alltid med: ønsker deg ei fin helg eller ei fortsatt fin uke🌺👍
Hei Sally, Dette gledet mitt grønne Talkmore hjerte. Vi ønsker alltid å ta godt vare på våre kunder så det er fint å se at dette speiler seg hos deg! Ønsker deg en fortsatt strålende dag videre, hilsen Julia.
Fikk hjelp til alt jeg lurte på og gode råd jeg ikke visste om
Hei Alf, Så utrolig hyggelig å høre at du fikk hjelp til alt du lurte på, og at du fikk gode råd. Det kommer alltid godt med! Ønsker deg en fantastisk dag videre, hilsen Julia.
Veldig fornøyd med hjelpen jeg får av kunde service. Alltid hyggelige og behjelpelige med de problemer og spørsmål jeg har ☺️⭐️
Heisann Ronny! Så godt å se at du er fornøyd! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen :-) Ønsker deg en flott dag, hilsen Petter.
Jeg hadde idag problemer med nettverkstilgang. Fikk rask og god hjelp av kundesevice.
Heisann Anne! Det er veldig kjekt å lese du fikk god hjelp etter kontakt med oss og er fornøyd. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en god dag, hilsen Sebastian
God i service møte kommende dyktige folk som jobber med kundeservice
Hei Aziz! Hvor flott å lese du er godt fornøyd med oss og fikk hjelpen du trengte etter kontakt med vår kundeservice. Takk for din tilbakemelding! Ha en fin dag, hilsen Sebastian
Imøtekommende ansatt som hjalp med viderekobling av jobbmobil til privat mobiltelefon.
Heisann Mirjam! Så utrolig kjekt å høre du er godt fornøyd og har gode erfaringer med vårt kundesenter. Vi takker for din tilbakemelding! Ha en flott dag, hilsen Sebastian
Ble oppringt idag formiddag av en selger. Jeg var på jobb og ba vedkommende ringe tilbake kl 16.00. Blir oppringt kl 15.45, og forklarer at jeg fortsatt var på jobb, hvorpå jeg blir gjort oppmerksom på at «vi hadde en avtale om at jeg skulle ringe nå». Jeg viser til at avtalen var kl 16.00 og at jeg stod opptatt med frisørkunde og at det er dem jeg lever av og ikke kunne ta denne samtalen nå. Vedkommende ble tydelig irritert hvorpå han sier :» vi lar det ligge» og slenger på røret. Jeg informerte tidlig i samtalen at jeg hadde på høytaler. Kunden ble like sjokka som meg og vi ble begge sikre på at Talkmore ikke er for kundene ihvertfall .
Hei Kristin! Vi må bare beklage for dette da det absolutt ikke er slik våre selgere skal gå frem når de kontakter potensielle kunder. Kunne du kontaktet oss på [email protected]? Så skal vi hjelpe deg så godt vi kan! Takk for din tilbakemelding. Ha en flott dag, hilsen Sebastian