Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en veldig positive erfaring i anledning avslutning på en avdød sitt abonnement etter lengre tids sykdom. Talkmore svarte positivt, hyggelig og imøtekommende, ved å annulere sine krav. Takk!😀
Hei Svein! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg. Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Mvh. Halima 💛
Jeg er veldig fornøyd med det abonnementet, fungerer veldig bra
Hei Florin! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Ble møtt av en veldig hyggelig kundeoperatør som informerte om om abonnementet og tilleggstjenester på en lett forståelig måte 🥰
Hei Rakel! Det er flott å høre at du ble møtt av en hyggelig kundeoperatør som informerte deg om abonnementet og tilleggstjenester på en lett forståelig måte 🥰 Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Mvh. Halima
Bestilling. Det var bra. Han var flink for å finne riktig bestlilling.
Hei Vida! Takk for tilbakemeldingen! Det er flott å høre at du er fornøyd med bestillingen og at vår medarbeider var dyktig til å finne riktig løsning for deg. Ha en strålende dag! Mvh. Halima 💛
Skulle på ferie og trodde jeg hadde endret på posten til eftersending til ferieadresse. Bestilte en ekstra pakke med 50 g. Eftersendingen fungerte ikke så brevet ble liggende i låst postkasse på hjemmeadressen i ti dager før jeg forsto.ringte Talkmore om saken att jeg ikke fikk brukt ekstra pakken da kortet lå hjemme. Ikke no problem. Vi annulerer bestillingen. Dette glemmer jeg aldri. Takk Talkmore. ❤️
Hei Johnny! Vi er glade for å høre at vi kunne hjelpe deg da eftersendingen ikke fungerte og kortet ble liggende hjemme. Det er flott at vi kunne løse saken raskt for deg. Din tilfredshet betyr mye for oss, og vi er her for å hjelpe når det trengs. Takk for de hyggelige ordene, og vi håper du fortsetter å ha gode opplevelser med oss. ❤️ Ha en fantastisk dag! Mvh. Halima
Lang ventetid på service. Ikke spesielt raskt mobilnett heller. Talkmore er også veldig dyrt i forhold til sine konkurrenter. Mange penger kan spares ved å bytte abonnement!
Hei Michael! Vi forstår at ventetid på service og hastigheten på mobilnettet er viktig for deg, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss på disse områdene. Når det gjelder prisene, har vi måttet justere dem i takt med markedet for å kunne opprettholde kvaliteten på våre tjenester. Men vi har en spennende kampanje nå: Verv en venn innen 26. juni, og dere begge får 1000 kr i fratrekk på mobilfakturaen! Jo flere du verver, jo mer sparer du – en flott mulighet til å redusere kostnadene. Vi håper dette kan være interessant for deg. Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål eller ønsker mer informasjon. Mvh. Halima 💛
Veldig fornøyd. Selv om et fornavn ble skrevet feil. Det var veldig enkelt å få det rettet.
Hei Kjell! Det er flott å høre at du er veldig fornøyd. Vi beklager at det var en feil med fornavnet, men det er godt å vite at det var enkelt å få det rettet. Ha en fantastisk dag! Mvh. Halima 💛