Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lang ventetid på service. Ikke spesielt raskt mobilnett heller. Talkmore er også veldig dyrt i forhold til sine konkurrenter. Mange penger kan spares ved å bytte abonnement!
Hei Michael! Vi forstår at ventetid på service og hastigheten på mobilnettet er viktig for deg, og vi jobber kontinuerlig med å forbedre oss på disse områdene. Når det gjelder prisene, har vi måttet justere dem i takt med markedet for å kunne opprettholde kvaliteten på våre tjenester. Men vi har en spennende kampanje nå: Verv en venn innen 26. juni, og dere begge får 1000 kr i fratrekk på mobilfakturaen! Jo flere du verver, jo mer sparer du – en flott mulighet til å redusere kostnadene. Vi håper dette kan være interessant for deg. Ta gjerne kontakt hvis du har spørsmål eller ønsker mer informasjon. Mvh. Halima 💛
Veldig fornøyd. Selv om et fornavn ble skrevet feil. Det var veldig enkelt å få det rettet.
Hei Kjell! Det er flott å høre at du er veldig fornøyd. Vi beklager at det var en feil med fornavnet, men det er godt å vite at det var enkelt å få det rettet. Ha en fantastisk dag! Mvh. Halima 💛
Får god hjelp og hyggelige ansatte.kan anbefales å bruke de.
Hei Bente! Dette blir jeg så glad for å høre, for det er akkurat sånn det skal være! Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan. For oss er det viktig å møte alle våre kunder på en fin og respektfull måte, så jeg er utrolig glad for at du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad vi har gode kunder som deg! Mvh. Halima 💛
Greit og redelige svar . Godt fornøyd . Fortsetter med mitt abonnement .
Hei Gunnar! Tusen takk for de hyggelige ordene! Vi er glade for å høre at du er fornøyd og setter pris på våre svar. Det er supert at du ønsker å fortsette med abonnementet ditt – vi lover å fortsette å gi deg god service og noen ekstra smilefjes på veien! Husk at nå har vi jubileumsfest! Verv en venn til Talkmore så får dere begge 1000,– i fratrekk på mobilfakturaen! Jo flere du verver, jo mer sparer du! Ha en strålende dag, med vennlig hilsen Kristina
For dyrt og lite data.er for seint og komme med bedre tilbud etter at eg har byttet til andre
Hei Yngve! Takk for at du deler din ærlige tilbakemelding med oss. Vi beklager at du føler våre priser og datamengder ikke var tilstrekkelige. Når det gjelder å komme med bedre tilbud etter at du har byttet, ser vi det som et klassisk tilfelle av "for sent til festen" – vi skulle nok hatt en bedre GPS! Vi håper at du gir oss en ny sjanse i fremtiden. Ha en strålende helg, og husk at dørene våre er alltid åpne for deg. Med vennlig hilsen, Kristina
Høflighet, kunnskap, kyskhet i talen er verdifulle hos Talkmore kundeservice.
Hei Artin! For en utrolig fin tilbakemelding! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Jeg er glad du fikk god hjelp til å løse saken din, og det er godt å høre at du er fornøyd med tjenestene og dekningen vi har! Mvh. Halima 💛
Skulle bestill et datasimkort, ringte kundeservise, svarte med en gang i forhold til de fleste andre der du er nr 18 i køen. Fikk hjelp iløpet av et halvt minit, fantastisk service!!!
Hei Viggo! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg med å bestille Data-SIM raskt og effektivt. Vi håper du fortsetter å ha en positiv opplevelse med oss! 💛 Mvh. Halima