Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Helt greit å være Talkmore kunde. Fantastisk kundeservice. Den 4G`en ser jeg da ikke så mye til. Liker ikke opplegget med forskjellige abonnement for å kunne bruke telefonen om jeg tar en tur til Sverige. Ett belønningssystem for kunder som velger å bli værende og antall abonnement en kunde har hadde også vært koselig.
Byttet over til Talkmore for ikke så lenge siden og er strålende fornøyd! De har alltid gode tilbud og fikk nylig melding om at de setter ned prisen på alle mine nummere :) Dette er god kundeservice. Eneste forbedringen jeg ville endret på er å få melding om mobildata når jeg har brukt 100% og ikke 80%. Ellers supert.
Talkmore uses disinformation before you sign up. Offering good deals but later it turns out that you are paying much more but on the other hand thats what happens when dealing with cheap...
Jeg kjøpte nye telefoner som brukte kun nano sim-kort. 23.12.2016 hentet jeg 2 sim-kort. Siden der har jeg vært i løpende kontakt med det så kalt "kundeservice". Mye frem og tilbake, men jeg har fortsatt ingen signal på mine telefoner. Hvorfor ikke bare lokalisere problemet og bare fikse det?
Bra dekning og bra service, har hatt Telenor. Har hatt noen ganger problemer med å logge på appen i utlandet.
Begeret rannt over når de satte meg opp på et nytt abonement uten mitt samtykke når jeg byttet til en av deres konkurenter. Overpriset søppel, den eneste måten å få en fornuftig pris er å si opp. Da har de plutselig, ut av det blå, mulighet til å gi en mye bedre deal. Det er denne de nå har satt meg på, uten at jeg ba om det. Det disse driver med er desperat og sansynligvis ulovlig oppførsel. Styr unna!
Beste i verden. De ga meg 3 mnd halv pris og 1 GB ekstra! <3