Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg kjøpte nye telefoner som brukte kun nano sim-kort. 23.12.2016 hentet jeg 2 sim-kort. Siden der har jeg vært i løpende kontakt med det så kalt "kundeservice". Mye frem og tilbake, men jeg har fortsatt ingen signal på mine telefoner. Hvorfor ikke bare lokalisere problemet og bare fikse det?
Bra dekning og bra service, har hatt Telenor. Har hatt noen ganger problemer med å logge på appen i utlandet.
Begeret rannt over når de satte meg opp på et nytt abonement uten mitt samtykke når jeg byttet til en av deres konkurenter. Overpriset søppel, den eneste måten å få en fornuftig pris er å si opp. Da har de plutselig, ut av det blå, mulighet til å gi en mye bedre deal. Det er denne de nå har satt meg på, uten at jeg ba om det. Det disse driver med er desperat og sansynligvis ulovlig oppførsel. Styr unna!
Beste i verden. De ga meg 3 mnd halv pris og 1 GB ekstra! <3
Nå sender de faktura pr. post og hevder jeg ikke har avtalegiro og efaktura hos dem, selv om jeg vet jeg har det. Har sjekka dette! Talkmore er ikke til å anbefale!!
Jeg byttet fra telenor til talkmore. I begynelsen hadde jeg rabatten to måneder på 99 kroner, men det bare tull. På en måned jeg betalte til sammen over 600, de forklarer det med auto påfyling, men det bare tull, veldig veldig misfornøyd
Mye problemer med bankid i det siste. Mye mas om bytte til dyrere abonnement som de må se at jeg ikke har behov for. 4g er elendig, men det er vel Telenors skyld. Aldri noen overraskelser med regningen.