Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
På jobb jeg har full dekning. Jeg har også mellom 7 og 12 GB fordi av og til jeg brukket mye. Dette er veldig stor positivt plus. 500 minutter til utland er litt for lite hvis familie bor i andre land. Talkmore er supert.
Hei, Janusz! Godt å høre at du er fornøyd med dekningen vår - Den er noe vi er stolte av, og føler oss heldige som kan tilby full Telenor-dekning! At du også gir tilbakemelding på Ekstra Utland-tjenesten vår er kjempefint. At du opplever pakken som litt for liten er noe vi absolutt sender videre. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Ringte Talkmore idag ang mobilt bredbånd, ettersom app'en ikke fungerte som den skulle. Etter en kjapp forklaring på mitt problem, fikk jeg vite ay man kan bruke routerens kundenr. Dette fungerte kjempefint. Godt å ha kontroll på forbruket igjen. 😃👍 Oppdatering av talkmore-app'en kommer ila januar. 👍👍
Hei, Anders og takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Angående tanken om å benytte app for å se forbruket ditt på Mobilt Bredbånd, så er dette noe som faktisk er blitt rettet i en oppdatering i dag! Oppdateringen som retter dette vil være tilgjengelig i løpet av kort tid. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Jeg er fornøyd med Talkmore siden mannen min introdusert meg til Talkmore. Å være med Talkmore gir med fred, både med ringing, SMSen og data bruk. Jeg byttet til annet leverandør på grunn av jeg kjøpte mobiltelefon hos dem som jeg må bytte for å kunne kjøpe. Det kunne har vært bra hvis dere selger også abonnement med telefon. Takker dere som jobber i Talkmore for en god jobb dere gjør.
Hei Martha! Det er utrolig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss i Talkmore, tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Vi selger mobiltelefoner og man får 1000 kroner rabatt dersom telefonen opprinnelig koster over 4000 kroner. Dette utgjør ofte at man får en god avtale på ny telefon. Jeg skal selvfølgelig ta med meg tilbakemeldingen din videre. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Talkmore.
Alt for dårlig dekning. Så bytter nå tilbake til tidligere mobiloperatør som har mye bedre dekning.
Hei, Henrik! Leit å høre at du har opplevd problemer med dekningen vår. Vi sitter på full Telenor-dekning og er samtidig heleid av Telenor. Dekning vil dessverre variere og kan påvirkes av mange faktorer som terreng, lengde fra nærmeste sender og bebyggelse. Vi håper at dette forbedres i ditt område i fremtiden og du velger å komme tilbake til oss. Ha en fin dag, hilsen Talkmore!
Blir oppringt støtt og stadig flere ganger i måneden selv om jeg flere ganger har takket nei til tilbudene.
Hei, Ollie! Tusen takk for tilbakemeldingen. Her må vi bare beklage, det skal overhodet ikke være slik. Hvis du har takket nei og fortsatt blir oppringt så anbefaler jeg deg å ta kontakt med vår kundeservice, da skal vi sørge for at du blir slettet fra våre lister. Igjen, beklager så mye, vi håper på å høre fra deg så vi kan få rettet opp i dette. Hilsen Talkmore.
I sommer da jeg var i ferie brukte min mobil der og fikk veldig litte faktura. Mannen min som hadde fra en annen sim kort kom hjem fra dar på 4000 kr faktura han hadde bruk mobil id, jeg hadde også bruk men jeg brukte Talkmore jeg kom med faktura som jeg pleide og få 😄
Hei Sebnem! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Selv om det var kjedelig å høre at mannen din fikk en så høy faktura, så er det gøy å høre at du er fornøyd som kunde hos oss. Vi jobber alltid for å kunne tilby best mulig pris, også i utlandet. Vi ønsker deg en super uke, hilsen Talkmore.
Alltid lett å nå på telefon, løsningsorienterte og trivlige.
Hei, Eileen og takk for den supre tilbakemeldingen! Det å være problemfrie og enkle å ha med å gjøre er noe vi jobber for og strever etter hver dag. Det er alltid så hyggelig å se at vi har lykkes! Tusen takk, og ha en fin dag videre! Hilsen Talkmore.