Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er veldig dyktige når ringer .stor forbedring fra i fjord .tussen takk
Hei Ellen, Så utrolig fint å høre at du er fornøyd, og at du syntes kundebehandlerne er dyktige. Det er akkurat det vi ønsker. Takk for fine ord. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Fikk hjelp med enngang og hu snakke fint og lett å forstå. Men må vente 20min for å snakke med kundeservice.
Hei Ruth, Jeg er så glad for å høre at du ble godt tatt i mot av vår kundebehandler, og at du fikk god hjelp! Til tider kan vi ha noe større pågang, men vi setter stor pris på tålmodigheten. Takk for fin omtale. Ønsker deg en strålende dag, hilsen Julia.
Snappy connections and excellent service infrastructure - its an A+ from me. All problems encountered causes by me - Id say I did pretty good as well...
Hello Chris, At Talkmore we always prioritize our customer service, and it's very nice to read that you had a good experience when you were in contact with us. Thank you so much for your nice review and feedback. Have a great day! Regards, Marcus
Mistet nettet på mobiltlf.Fikk helt suveren hjelp. Nettet kom tllbake. Hurra. Fikk også hjelp til å få bedre abonnement på mobilene våre.
Hei Annelise, Det er jo bare helt fantastisk å høre at du fikk god hjelp til å løse utfordringene du opplevde med mobilnettet, og at du fikk et bedre abonnement som passer for deg! Takk for fin omtale. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Har aldri opplevd å bruke så mye mobildata før! Klarte meg med 3 GB med Onecall, fikk 5 GB med Talkmore og jeg har brukt det opp før måneden er over. Jeg er hjemmeværende og som oftest kun ute ved bhg levering. Har også skrudd av at mobilen kan bruke data dersom wifi er ustabil. Likevel bruker jeg tydeligvis ekstremt mye!! Håpløst og uforståelig.. Blir å bytte med en gang nå ja.. Må være et salgstriks for å få folk til å kjøpe større abonnement.
Hei Inge, Så leit å høre at du ikke er fornøyd. Vi anbefaler alltid å slå av bakgrunnoppdateringer over mobilnettet inne på innstillingene på telefonen, og slå av mobildata helt om man ikke bruker det om man opplever høyt forbruk. Man bruker samme mengde data uavhengig av hvilken operatør man bruker. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Alltid kjekke folk å snakke med, alltid hjelpsomme
Hei Anne, Dette var utrolig gøy å høre! Det er så godt at du er fornøyd hos oss. Vi ønsker alltid å hjelpe til så godt vi kan, så jeg er glad dette er opplevelsen din. Takk for fin omtale. Ønsker deg en fantastisk uke, hilsen Julia.
Lett tilgjengelig kundeservice med dyktige/hyggelige folk som gjør alt for å finne løsning på problemer
Hei Bjarte, Dette er jo bare helt utrolig hyggelig å høre! Det er akkurat sånn vi ønsker at det skal være. Takk for kjempe fin omtale! Jeg håper vi får ha deg som kunde hos oss i mange år til. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.