Talkmore har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har vært i kontakt med kundeservice hos Talkmore to ganger på forholdsvis kort tid og har fått svar raskt. Kundebehandlerene har vært hyggelige å prate med og flinke til hjelpe meg med det jeg trengte hjelp til, all ære til disse. Tusen takk, hilsen Arild K.
Hei Arild, Masse tusen takk for at du tok deg tiden til å skrive en så flott omtale om nettopp oss! Det setter vi stor pris på, og vi skal så klart fortsette å levere enestående kundeservice. Ha en flott uke, hilsen Anders i Talkmore.
Talkmore er gode på kundebehandling, og de er alltid imøtekomme.
Hei Greven, Dette var hyggelig å høre! Det er akkurat sånn det skal være som kunde hos oss, så jeg er glad du sitter igjen med denne opplevelsen. Vi setter stor pris på gode kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk nydelig uke, hilsen Julia.
Tusen hjertelig takk for at vi kan vente med å betale fakturaen før 21. oktober.
Hei Monique! Gode kunder fortjener god service, så klart skal du få utsatt fakturaen. Tusen takk til deg som legger igjen en så god anmeldelse! Ha en fortsatt fin dag, hilsen Anders.
Jeg har vært hos dere ganske lenge, og jeg husker ikke hvor mange ganger jeg har vært i kontakt med dere, men jeg tolker det dit hen at jeg har fått hjelp hver gang, positivt.
Hei Valgerd, For en nydelig omtale! Dette kunne jo nesten ikke blitt bedre. Jeg er virkelig glad for at du har fått hjelpen du har trengt, og blitt godt tatt i mot av kundebehandlerne våre! Vi setter stor pris på å ha gode kunder som deg. Ønsker deg en fantastisk fin uke, hilsen Julia.
Kjempe bra service og kundebehandler og bra tilbud
Hei Rita, For en fantastisk fin omtale! Dette ble jeg skikkelig glad av å lese. Det er så godt å høre at du har fått god hjelp, og er fornøyd hos oss! Vi setter kjempe stor pris på fine omtaler som dette. Ha en nydelig dag, hilsen Julia.
Takk for hjelpen. Jeg håper du finner ut av situasjonen du prøvde å hjelpe meg raskt
Hei Saker, Takk for tilbakemeldingen, og vi finner nok ut av saken! Kontakt oss gjerne på [email protected] dersom du ikke har fått de svarene du var ute etter, eller kontakt oss på telefon, så skal vi nok komme til bunns i det. Ha en fin dag videre, hilsen Anders i Talkmore.
Jeg ble lovet billigere abonnement visst jeg ble kunde hos Talkmore, men selger "glemte" og informere meg om at prisen jeg fikk oppgitt var uten moms. Dermed endte det opp med at jeg måtte betale mer enn det abonnement jeg allerede hadde. Når jeg oppdaget det og prøvde å konfrontere de om dette, så kunne de gi meg lavere pris visst jeg ville binde meg i et år.
Hei Rose, Dette høres ikke bra ut! Sånn skal det selvfølgelig ikke være. Send meg gjerne en e-post til [email protected] så skal jeg undersøke dette og se om vi kan komme frem til en fin løsning! Ha en fortsatt fin dag, hilsen Julia.