Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ringte for å få hjelp med wifien på min telefon. Feilen viste seg å være på min telefon å ikke i abonementet mitt. Men fikk god veiledning å god kyndig hjelp. Og personen var hyggelig å i møte kommende. Ringer gjerne igjen om nødvendig. Takk.
Hei Nina! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du fikk den hjelpen du trengte. Vi setter stor pris på at du deler din opplevelse og håper du tar kontakt igjen om det er noe mer vi kan hjelpe med 😊 Mvh. Halima Talkmore
Hyggelig fyr ,den som jeg snakket med,lett å snakke med og forklare problem,hjelpsom. Har vært kunde i mange år og har ingen klager . Lykke til viderer 😊
Hei Dunja! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte. Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fin dag! 😊🌟 Mvh. Halima Talkmore
Hyggelig operatør i tlf, behjelpelig med problemet.
Hei Olav! Så hyggelig å høre at du fikk god hjelp av vår kundebehandler! Takk for at du deler din positive opplevelse. 😊 Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med! Mvh. Halima Talkmore
Blir oppringt av telefonselgere døgnet rundt. Disse guttene gir et ekstremt dårlig inntrykk av merkevaren deres. Påtrengende og insisterende mener de at jeg skal høre på et tilfeldig dørsalg. Om jeg noen gang skal bytte leverandør, kommer jeg ikke til å velge Talkmore på grunn av disse oppringningene.
Hei Jakob! Det er kjedelig å høre at du har hatt såpass negative opplevelser i kontakt med våre selgere, slik skal det absolutt ikke være og jeg har full forståelse for frustrasjonen. Kunne du sendt meg en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer, så skal jeg gjøre mitt beste for å finne en løsning. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Jakob.
Nedten 20 år i talkmor ,0 problemer ,kjempe bra cervice,greie priser,har alt som dekker mitt behov. Hyggelig kundeservice.
Hei Elisabeth! Det er fantastisk å høre at vi har dekket ditt behov for mobilabonnement i snart 20 år. Vi skal fortsette den gode jobben slik at du forblir minst like fornøyd i 20 år til :-) Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en flott dag, hilsen Jakob.
Jeg gjorde en feil og bestilte et abonnementet jeg ikke skulle ha. Fikk raskt svar. Og vedkommende ryddet opp i rotet mitt og lovet å slette faktura på abonnement slik at jeg får faktura på mitt vanlige abonnementet. Fantastisk god service.
Hei Terje! Det er fort gjort å gjøre en feil, og det flott å høre at det løste seg enkelt i kontakt med kundeservice. Tusen takk for at du tar deg tid til å dele en så hyggelig tilbakemelding, det setter vi veldig stor pris på :-) Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Min erfaring er at Talkmore’s saksbehandlere har en svært korrekt og behagelig måte å håndtere mine forespørsler på.
Hei Harald! Vi strever for at alle som tar kontakt med kundesenteret vårt skal føle seg ivaretatt og få den hjelpen de trenger. Det er hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse som ligner det vi ønsker for alle våre kunder :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.