Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Pga helseutfordringer og knuste mobiler så ringte og bestilte tvillingssim, topp service!
Hei Tore, Så utrolig hyggelig å høre at du fikk god hjelp fra vår kundebehandler med bestilling av tvilling-SIM da du kontaktet oss. Håper du får like god hjelp fra oss fremover også! Takk for fin omtale. Ønsker deg en super dag, hilsen Julia.
Høflig og oppegående selger. God service ifm fakturaspørsmål. Feil iht kontrakt ble raskt oppdatert og ny faktura oversendt. Et lite minus på lang ventetid.
Hei Olav, Jeg er glad for å høre at du ble godt tatt i mot av selger, og fikk god hjelp fra våre flinke kundebehandlere så det løste seg. I perioder kan vi ha litt ekstra pågang som gjør at vi har noe lengre ventetid, så vi setter stor pris på tålmodigheten. Takk for fine ord. Ønsker deg en nydelig dag, hilsen Julia.
Saksbehandler tok raskt poenget, skulle se på saken og gi meg tilbakemelding. Rask og effektiv saksbehandling
Hei Greta! Det er fantastisk å høre at du hadde en så positiv opplevelse med vår kundeservice, og at de kunne imøtekomme dine behov på en hyggelig, hjelpsom og tålmodig måte.Takket være deg for å dele denne flotte tilbakemeldingen, og jeg håper at din erfaring fortsetter å være positiv. Ønsker deg en fantastisk helg når den kommer! 😊🌟 Mvh. Halima
Deilig å få tilbake det gamle abonemanget etter å ha prøvd telia som ikke har dekning
Hei Kjell! Takk for at du deler din erfaring med oss! Vi er glade for å høre at du har valgt å komme tilbake til oss. Vi setter stor pris på din tillit til oss og er glade for å ønske deg velkommen tilbake til ditt gamle abonnement. Vi er opptatt av å tilby pålitelig dekning og gode tjenester til våre kunder, og vi er takknemlige for at du har valgt å fortsette med oss. Vi ser frem til å fortsette å betjene deg og gi deg den beste opplevelsen med Talkmore. Ønsker deg en fin uke! 💛 Mvh. Halima
Beste kundeservicen æ har fått. Ingen som svare frekt nor man ringer å egentlig føler seg t bry.
Hei Olav! Jeg blir så glad av å lese dette! Vi ønsker alltid å være forståelsesfulle og møte kundene våre på en fin måte, så jeg er glad dette er erfaringen din. Det er godt vi har fine kunder som deg.Det er akkurat sånn det skal være, så jeg er virkelig glad for å høre at du har gode erfaringer som kunde hos oss! Jeg skal gjøre alt jeg kan for at det skal fortsette sånn i lang tid. Takk for fin tilbakemelding, det setter vi alltid stor pris på! Ønsker deg en fin dag 💛 Mvh. Halima
Flyttet over noen abonnementer med verving. Etter tre mnd. mottok jeg innkassovarsel på det ene abonnementet. Kontaktet Talkmore, som ikke kunne hjelpe, men skulle se på saken og sende meg mail dagen etter. Den mailen kom aldri. Nå har jeg stått 10 minutter i telefonkø igjen. TLDR; Abonnementet skulle vært gratis, men noe med vervingen av det ene nummeret gikk galt. Talkmore sende meg aldri faktura verken på oppgitt epost eller som SMS. Innkasso dumpet inn i postkassen, og Talkmore nekter å hjelpe. Fryktelig dårlig. Kan absolutt ikke anbefales.
Hei Kim! Takk for at du deler din opplevelse med oss, selv om det dessverre ikke var så positivt som vi skulle ønske. Vi beklager virkelig for ulempene du har opplevd med ditt abonnement, spesielt med vervingen som ikke gikk som forventet. Vennligst kontakt oss på [email protected], slik at vi kan ta tak i saken umiddelbart og sikre at dette blir løst til din tilfredshet. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima
29.02.2024 byttet jeg til et annet mobilselskap. Her fikk jeg 3 1/2 mnd gratis, men det viktigste er at de er 80 kroner billigere per måned enn Talkmore. Jeg har vært kunde siden 2009, men byttet til 2 ulike selskaper i løpet av denne perioden. Begge gangene varte bare noen dager, og jeg kom alltid tilbake til Talkmore. Det er bare noen måneder unna av å ha vært kunde i 15 år. I begynnelsen av Mars 2024 spurte jeg om dem kunne matche prisen jeg hadde fått fra konkurrenten, men det kunne de ikke. Dette fordi ansatte har regler å forholde seg til. Det er forståelig, så her må ledelsen komme på banen og la ansatte gi prismatch eller ha lavere priser til gamle og nye kunder. På den måten vil Talkmore få flere kunder og mer inntekt. Synes synd på den hyggelige unge mannen på kundeservice som febrilsk prøvde å beholde meg som kunde i form av å gi meg rabatter om jeg hadde vært medlem i Obos eller andre organisasjoner og andre fordeler, men selv da ble det dyrere enn den prisen jeg fikk fra konkurrenten. Jeg liker Talkmore veldig godt med perfekt app, dekning og kundeservice osv. Derfor får dere nesten full score.
Hei Kristian! Takk for din ærlige tilbakemelding. Vi forstår din skuffelse over at vi ikke kunne matche prisen fra konkurrenten. Vi tar din anbefaling om å vurdere prisingen vår nøye, samt å gi mer verdi til våre kunder, på alvor. Vi setter stor pris på din langvarige støtte, og vi vil fortsette å jobbe hardt for å forbedre våre tjenester og tilbud. Ønsker deg en fin dag! 💛 Mvh. Halima