Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er fornøyd med Talkmore. Jeg bruker Talkmore så lenge siden og anbefalt min familie og venner.
Hei, Fatima! Så utrolig gøy å se at du anbefaler oss til venner og familie! Vi håper du fortsetter med dette! Vi setter stor pris på at du har vært fornøyd kunde hos oss i flere år :-) Ha en super dag videre! Mvh Talkmore kundesenter
Uansett hva det har vært møter alltid 100% den beste kunde behandling. Da jeg ofte får tilbud fra andre teleopratører så har det aldri skjedd at Talkmore fikser meg tilbud eller noe som matcher alle de andre bedre. Både på pris data osv. Så kanke si noe annet enn bytt til Talkmore du blir ikke skuffa. 100%fornøyd å vært hos Talkmore i mange år nå. Talkmore is the best f.. the rest 😁
Hei, Jahn Egil! Tusen takk for en utrolig fin tilbakemelding! Vi setter utrolig stor pris på at du tar deg tiden. Vi skal absolutt gjøre det vi kan for gjøre ting like godt, eller enda bedre i fremtiden. Ha en fin dag! Hilsen Talkmore.
De er best på service. Raske og alltid behjelpelige.
Hei, Zubair! Superhyggelig å lese at du synes vi er best på service! Vi setter stor pris på din tilbakemelding, tusen takk for det! Ha en flott dag videre :-) Mvh Talkmore kundesenter
Jeg og mine gutter skulle overgå til dere idag. Men dere har skikkelig rotet alt som dere kunne. Jeg står som eier av 3 numre. Dere tar ikke tlf når jeg ringer - den går på tlf svarer !! Dere tar ikke chatten - der står ingen agenter tilgjengelig !! Dere har ikke noen mail å skrive til... !! HVA SKAL JEG GJØRE ? MIN TLF FUNKER IKKE PÅ 4.DAGEN!!! Dere har oppsagt min tlf hos gl lev den 30/5 - men først startet min en annen dag eller hva? Og oppsagt mine gutter den 2/6 - det skulle gjøres samtidig ??!! Jeg har fått 5 simkort til 3 tlf - hvorfor det? ALT - som i ALT er gått feil! I lørdags faldt jeg på trappen hjemme da jeg skulle ta ut kaken af ovnen. Jeg måtte på legevakt og bli sydd i kneet. Jeg hadde ikke tlf til å ringe lege, nabo, barna. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når det ikke er mulig å kontakte dere... Sarah, en veldig utilfreds kunde - eller er jeg kunde? når dere ikke fungerer?
Hei, Sarah! Dette var absolutt ikke gøy å lese og jeg må beklage så mye for problemene som har oppstått - slik skal det på ingen måte være. Vi har hatt mye pågang nå i månedsskiftet og det har resultert i lengre ventetid på telefon, chat har også fått begrenset åpningstid på bakgrunn av dette, dessverre. Jeg håper det går bra med kneet ditt og at du får hjelp med abonnementet, dersom du tar kontakt med oss pr telefon så kan du velge å bli ringt tilbake så snart det er din tur. Igjen så beklager jeg så mye for feilene du har opplevd, vi skal gjøre det vi kan for å rette opp i både abonnement og bildet ditt av Talkmore.
Jeg kom i kontakt med en veldig vennlig kundebehandler. Det var godt fokus på kundens behov. Jeg anbefaler Talkmore sterkt til alle.
Hei, Kugathasan! Tusen takk for en fin tilbakemelding, det er veldig gøy å høre at du føler deg ivaretatt og at du anbefaler oss videre. Husk at det er mulig å verve andre til Talkmore, da får både du og den du verver 2 gratis månedsavgifter :-) Ønsker deg en flott dag videre, hilsen Talkmore.
Kundeservice er meget bra. Også flott at man kan benytte chat-tjeneste da jeg er hørselshemmet og foretrekker skriftlig informasjon/kommunikasjon.
Hei, Odrun! Så fint å lese at du er fornøyd, og at du finner chat-funksjonen vår ekstra nyttig. Det synes vi er veldig fint :) Vi skal gjøre alt vi kan for å holde deg fornøyd! Ha en fin dag, hilsen Talkmore.
Veldig fornøyd etter jeg gikk fra tidligere NetCom og over til Talkmore. Her får jeg det jeg ønsker og hele tiden svar på det jeg lurer på. Og stabilt og aldri noe tull. Tommel opp
Hei, Roger! Så gøy å høre at du er fornøyd med oss. Det skal vi gjøre alt vi kan for å fortsette med :) Ha en fin dag, hilsen Talkmore.