Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kjempefornøyd med Talkmore frem til et par uker siden. Hyggelige mennesker, fin service og god dekning. Men plutselig fikk jeg ikke mobildata lenger. Verken på hovedkortet eller på datakortet. Jeg har fått to nye kort, men med samme resultat. Har de sendt en ladning med dårlige kort til Fredrikstad? Det hjelper ikke om alt annet er supert når man ikke får kontakt med internett!
Hei Bjørn! Det er godt å høre at du har vært fornøyd, men jeg skjønner det er kjedelig når ikke alt fungerer som det skal og dette må vi få ordnet opp i. Kunne du sendt oss en e-post til [email protected] med ditt telefonnummer og en kort beskrivelse, så skal jeg gjøre alt jeg kan for å finne en god løsning. Ønsker deg en fin dag videre, hilsen Jakob.
Veldig hyggelig kundebehandler som ga meg svar på mitt problem og ordna med med abonnementet mitt 😊😊😊
Heisann Arvid! Det er godt å høre at du fikk god hjelp med abonnementet ditt, jeg håper at alt er i skjønneste orden nå :-) Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, det setter vi utrolig stor pris på. Ønsker deg en fin dag, hilsen Jakob.
Var i utgangspunktet veldig fornøyd med talkmore, og hadde en meget gunstig avtale. Men med ny apple watch ønsket jeg e-sim. Fikk beskjed om at det kun var hovedselskapene Telenor og Telia som kunne tilby det, men når det ble tilgjengelig for de andre selskapene ville de tilby det. Nå er det over 6 mnd siden Onecall lanserte e-sim for apple watch, men ser ingen oppdateringer hos Talkmore. I tillegg har de sluttet å svare i sosiale medier nå som unnskyldningen de har brukt i to år ikke lenger er gyldig. Jeg har nå byttet selskap.
Hei Caroline! Så godt å se at du var fornøyd med oss! Jeg får dessverre ikke svart på hvordan Onecall har fått til støtte for Apple Watch. Vi er i fullt arbeid med å få til støtte for det, og jeg vil tørre å påstå at vi er minst like utålmodige som våre kunder til å få dette klart. Dessverre er det mye som gjenstår som vi trenger Apple sin hjelp til å fikse. Grunnen til at vi ikke kommer med noe ny informasjon på sosiale medier er rett og slett at vi ikke har noen nye beskjeder å komme med. Men vi kan love deg at med en gang vi vet noe mer. Så vil vi komme med ny beskjed. Ønsker deg en god dag videre, Hilsen Petter.
Veldig hyggelig å rask service å god forståelse av spørsmål
Heisann Ole, Tusen takk for tilbakemeldingen! Det er virkelig fint å se at du fikk god hjelp og at du er fornøyd med kundeservicen vår. Ønsker deg en fortsatt strålende dag, hilsen Amalie.
Var meget hyggelige og hjelpsomme. Kan anbefales på det beste
Heisann, A. B. N Det er godt å høre at du fikk god hjelp når du var i kontakt med oss. Vi er veldig stolte av kundesenteret vårt, og den gode jobben de gjør. Ønsker deg en fortsatt strålende dag, hilsen Amalie.
Fikk snakke med en meget oppdatert, flink og hyggelig fyr, som hjalp meg med familieabonnementet. Men jeg visste jo fra før av at sånn er det på Talkmore 😁
Heisann Mette, Dette var virkelig en fryd å lese! Hos oss er god og effektiv kundeservice topp prioritet, så det er helt supert å lese at du er fornøyd. Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) Ønsker deg en fortsatt super dag, hilsen Amalie.
Fornøyd kunde Bruk talkemore som normalt i Tyrkia Det liker vi godt takker Nisse
Hei Nils. Det er strålende å høre at du er fornøyd! Vi er veldig glade for å kunne inkludere bruk i Tyrkia til dere, da dette er et populært reisemål. Håper du får en strålende sommer og koser deg masse i Tyrkia! Hilsen Jørgen