Talkmore opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi er i oppstartsfasen, men flott start! Rask og ryddig behandling på kundeservice og god veiledning i forkant av avtaleinngåelse.
Hei Anders! Dette var utrolig gøy å lese! Fantastisk å se at dere er fornøyde som nye kunder hos oss. Vi tar med oss denne tilbakemeldingen videre. Tusen takk! Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Jeg synes at Talkmore er beste i Norge. Ridig og veldig enkelt når det gjelder appen og lett å betale fakturer via vipps eller nettbank. Jeg anbefaler for alle.
Hei Sohaib! Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å se at du er fornøyd med oss som din operatør. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en riktig fin dag, hilsen Marcus
Det var en fryd å bli kunde hos Talkmore ! Foruten pris, bonuser og til og med "bursdagsgave", gjør at jeg føler meg velkommen og med respekt. Alltid hyggelig, rask og super hjelp/svar også 😊 Anbefales 💥
Heisann Heidi! Dette var utrolig gøy å lese. Veldig fint å se at du er så fornøyd med oss som din operatør. Denne tilbakemeldingen tar vi med oss videre. Tusen takk for omtalen din. Ønsker deg en riktig fin dag videre, hilsen Marcus
God service og løsningsorientert med kunnskap til å løse saken
Hei Jan, Tusen takk for din tilbakemelding og omtale. Fantastisk å lese at du er fornøyd med servicen. Dette tar vi med oss videre. Ønsker deg en fin dag, hilsen Marcus
Veldig fornøyd med servicen hos dere. Jeg har kontaktet deg flere ganger, og det er alltid flinke folk som hjelper meg
Hei Anne! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det er fantastisk å høre at du er fornøyd med servicen hos oss, og at du alltid får god hjelp når du kontakter oss. Vi jobber hardt for å levere den beste kundeservicen, og det er veldig hyggelig å høre at du opplever det slik. Vi setter stor pris på din lojalitet, og er alltid her for å hjelpe deg når du trenger det! Ha en flott dag videre! Mvh. Halima 💛
De har en meget lite brukervennlig mobil-app, meget vanskelig å si opp abonnement eller bi-abonnement.
Hei Jon, Så leit å høre at du ikke er helt fornøyd med appen vår og at du opplever det vanskelig å si opp. Når det gjelder oppsigelse må du ta kontakt direkte med kundeservice enten via chat, telefon eller kontaktskjema. Vi setter pris på tilbakemeldingen din. Ønsker deg en fortsatt fin dag, hilsen Julia.
Jeg gikk bort fra Telenor som var altfor dyr for meg, bedre med dette tilbudet
Hei Ulrike! Tusen takk for tilbakemeldingen! Vi er glade for å høre at du er fornøyd med vårt tilbud og at det passer bedre for deg. Vi jobber hardt for å tilby gode priser og løsninger som møter kundenes behov, så det er veldig hyggelig å høre at du setter pris på det. Ønsker deg en fin dag! Mvh. Halima 💛