Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi mistet dekningen på Internett pga. en traktor som kjørte ned ledningen her. Jeg ringte og fikk øyeblikkelig hjelp. De gav meg fri fart på mobilen, og halvering på regninga den månen.Litt senere fikk jeg melding og fri fart helt frem til juni. Makeløst. sier jeg
Syns abonnementene kunne vært billigere slik at man ikke vurderer å bytte pga kostnadene.
her har dem ikke dekning å vi bor mitt i sentrum å det er ingen mini by heller
Syntes mobdata var dårlig.hadde en kontant tlf med netcom,det var mye bedre.jeg sparte mye penger på å gå over til chess.
Ble lurt på telefonkjøp ved overgang til annet abonement inne Telenor Mobil,jente på 11 som "tapte" over 5000kr på eit full kontroll abonement. Kunde servic som avviser alt når eg har dokumentert alt. Er sikkert bra så lenge det ikkje er problemer,men stakkars den som har krav mot dei.