Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
25 år med Telenor. X-antall mobiler, de siste 7 år med iPhone. Alltid dekning, alltid svar når man en sjelden gang ringer kundeservice. Min Telenor app fungerer fint, alltid oversikt over abonnement. Og Capture appen for bildelagring er fin. Sikkert billigere andre steder, men man får det man betaler for. Kvalitet koster.
Bra dekning, lang ventetid ved henvendelser til kundeservice. Dyrt abonnement, som blir enda dyrere i November.
Har fri sikt til mobilmast 1800 m fra bredbåndantennen - men forbindelsen faller ut rett som det er og må restartes. Ved en anledning lot den seg ikke restarte - og det tok halvannen uke uten bredbåndforbindelse før det kom tekniker og skiftet den. Fortsatt ustabil med flere restarter i løpet av en uke. Upålitelig og i praksis ubrukelig for profesjonell bruk.. I øyeblikket dessverre ikke gode alternativer. Kobbernettet er nedlagt. Var veldig stabilt.
Alt for dyrt, de tar masse betalt for det andre leverer gratis, de leverer masse tullete "ekstratjenester" som er helt ubrukelige, og prøver å selge meg ting jeg ikke har sagt ja til. Aldri mer Telenor.
Swap er ran jeg har brukt over 25 tusen kroner på tre år med swap! Gleder meg til å bli ferdig med det jævlig abonnomanget om 4 mn så skal jeg ALDRI svare på en eneste tlf ifra Telenor igjen! Jævla dårlig er de med alt de driver med! Hele selvskapte burde gå konkurs gav dem en stjerne fordi jeg må gi noe! Prøvde å gi NULL
Telenor tilbyr en croombook ved kjøp av en av Samsung. Kampanjen skal vare frem til 28 August, men telefonen har dem ikke hatt på lager i det heletatt under kampanjen. Det kaller jeg og drive ren markedslureri. Telenor har blitt dårligere og dårligere og verre blir det bare siden det nå har blitt lov og lure kunder trill rundt.
Jeg har bredbånd fra Telenor da det ikke er andre som tilbyr bredbånd der jeg bor. Siden jeg er bredbåndskunde hos Telenor, driver de å ringer meg til stadighet for at jeg også skal ha mobilabbonement fra dem. Jeg har blitt oppringt rundt 50 ganger de siste tre årene. Dette til tross for at jeg ikke bare avviser dem, men også ber innstendig om å ikke bli oppringt om dette flere gang. Flere av selgerne har lovet å fjerne meg fra listene, men senest i dag morges ble jeg oppringt om dette igjen. Dette er alvorlig og jeg opplever det som telefonterror da de nekter å la meg være i fred. Jeg opplever nå Telenor på samme måte som "Microsoft-scammere" fra India. Helt krise av et stort "proffesjonelt" selskap som Telenor.