Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har bredbånd fra Telenor da det ikke er andre som tilbyr bredbånd der jeg bor. Siden jeg er bredbåndskunde hos Telenor, driver de å ringer meg til stadighet for at jeg også skal ha mobilabbonement fra dem. Jeg har blitt oppringt rundt 50 ganger de siste tre årene. Dette til tross for at jeg ikke bare avviser dem, men også ber innstendig om å ikke bli oppringt om dette flere gang. Flere av selgerne har lovet å fjerne meg fra listene, men senest i dag morges ble jeg oppringt om dette igjen. Dette er alvorlig og jeg opplever det som telefonterror da de nekter å la meg være i fred. Jeg opplever nå Telenor på samme måte som "Microsoft-scammere" fra India. Helt krise av et stort "proffesjonelt" selskap som Telenor.
Ustabilt nett. Timer med kundeservice. Reinstallasjon. Detter ut regelmessig.
Altfor dyrt. Masse tillegg.Betaler for unyttige ting. Skulle få fast oversklig pris, men det skjedde ikkje!
Vi bor i blokk midt i Oslo, dekningen i leiligheten er så dårlig at vi må gå nær vindu eller terrasse. Etter at fasttelefonen ble lagt ned har det blitt enda verre. Ringte kundeservice/ dekning fikk beskjed om at de ikke kunne gjøre noe da betongvegger kan stenge for signalet. Ikke imponert!
Godt fornøyd. God mobil dekning. Hyggelig kundeservise
Har nå hatt internett igjennom dere en stund, det er ustabilt, ruter må restartes hele tiden, får ikke linjen jeg betaler for, likevel annonserer dere for nordens beste internett, noe som umulig kan stemme når man ser hva man får. SKJERP DERE ser jeg bare! vi lever tross alt i 2022!.
Litt fjern kundeservice med lange køer. Dårlig pris. God dekning. Greit med goodies, men ikkje verd pengene. Swap er dyrt, dyr egenandel ved skade.