Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fornøyd med kundeservice og Swap og alt, men dessverre er abonnement og datamengde altfor overpriset i forhold til konkurrentene!
Har bare 0 til 1 prikk på dekning 4 g og detter ofte ut dette gjelder i område braastad i sverige
Dekkningen er topp men de prøver heletiden å upselge deg med feks kutte ut abonnumentet dit å gi deg ett som er nærmere 200kr dyrere selv om de har et "nytt" abonnument til samme prisen med samme fordelene på nettstedet som du da selv må ringe de om
Dårlig nettforbindelse, ikke oppfølging av gode tilbud rundt mitt behov.
Funker som det skal, har ingen problemer. Er bare til de grader dyrt for tiden og de skrur opp prisene litt og litt.
De nekter å si opp abonnementet til min døde far. Andre instanser har ikke hatt dette problemet. Men telenor SKAL ha pengene sine tydeligvis. Død er intet hinder i den sammenheng.. Må betale minst to ekstra regninger mens vi venter på skifteattest...
Som bosatt i finnmark, så er jeg avhengig av stabilt nettverk, her er Telenor absolutt best, så liker jeg de ekstra tjenestene man får med i abonnementet. Blant annet Min Sky (Ubegrenset lagring), Se hvem som ringer, å sikkerheten. Du får det du har behov for, er de billigst? Absolutt ikke. Men det er ikke derfor vi benytter dem, det er for stabiliteten å tilgjengeligheten. Men det trekkes en stjerne for at de kunne vært litt mer konkurransedyktig på prisene på tjenestene de tilbyr. Men er ellers godt fornøyd med de som operatør.