Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
jeg opplever dette som det beste telefon selskapet i Norge. har uten tvil den beste mobil dekningen i verden. her er det bare og bytte. verdt vær krone det koster
De har mange fine ord å si om sine tjenester, men når de tar betalt for bankid i tillegg til 2000,- ekstra for nedbetaling av telefon (noe alle andre operatører tilbyr 100% kostnadsfritt) og hevder denne prisen er for forsikringer som allerede er inkludert i abonnementene, blir det altfor useriøst å kalle seg selv en profesjonell telefonoperatør. Styr unna!
Si opp abonnement er ikke mulig på nett. Skal du bytte til noe billigere, får du tilleggstjenester som ikke kan fjernes. Sidene er pepret med kjøpepress så uansett hvordan du ønsker å endre abonnementet ditt, havner du ut i et tilbud om flere tjenester til høyere pris. Det er SÅ dårlig!!!!
Har Swap med pluss forsikring. Knuste mobil for 17 dager siden. Fikk ny mobil mot egenandel, men den kan ikke hentes ut. Har betalt for en lånemobil, og venter fortsatt på den jeg har betalt for. Telenor henviser til Sqare Trade forsikring, og oppretter nye saker for hver gang jeg ringer. Sqare Trade forsikring beklager og sier at de skal ordne det, men det tar tid. Jeg er fortsatt uten mobil. Latterlig å ha betalt ekstra forsikring for SWAP. Har aldri noen gang blitt behandlet så dårlig. Telenor må bytte forsikringsagent. Dette taper de kunder på.
Kynisk selskap! Holder ikke det de lover. Brukte angreretten som var innen 2 måneder fra jeg tegnet mobilabonnementet hos dem. Har blitt lovet ditten og datten av kundeservicen, uten at det blir holdt. Betalte for de to månedene på forskudd, og de krevde allikevel en betaling for den tredje måneden som jeg ikke hadde abonnement hos dem. Kundeservicen sa at det bare var å betale den, så skulle jeg få tilbake pengene. Men det ble gitt tilbake et beløp minus 150kr for denne fakturaen som jeg ikke skulle ha betalt for i utgangspunktet. Men for de 2 månedene jeg hadde betalt i forskudd for, skal Telenor gjøre det så tungvint som bare det, slik at de satser på å ikke måtte betale tilbake til kunden. De sender meg beløpet tilbake som gammeldags giro betaling, noe som bankene/posten ikke håndterer lenger. Etter ufattelig mange samtaler med kundeservicen ber de meg sende tilbake dette i posten til dem. Rart at et så stort selskap skal drive med slik svindel!
En Telenorselger, som jeg på det tidspunktet feilaktig trodde det gikk ann å stole på, ringte på døren min hjemme og lurte på om det ville være interessant for meg å ha fiberlinje hvis det ble aktuelt for Telenor å legge inn fiberlinje i området der jeg bor. Han kunne ellers skryte denne nye teknologien opp i skyene og mente det ikke kunne sammenlignes med dagens kvalitet (som for min del var en dsl-linje levert av telenor på 30 opp/20 ned - den fungerte fint nok etter mitt behov). Jo, det tenkte jeg hørtes greit ut og svart at JA på sms´en som skulle bekrefte at jeg ville kunne være interessert i å kjøpe denne linjen dersom de fikk aksept fra flere i mitt litt grisgrendte nabolag. Ca et år senere dukker Telenor opp med en ordrebekreftelse i hånden hvor de sier at jeg har inngått en bindende avtale om levering av fiberlinje med kapasitet 20/20 til en pris på kr 1725 (inkl mva) med en bindingstid på 3 år. En avtale som jeg overholde ikke har visst at jeg skal ha inngått. Min tidligere linje kostet godt under halvparten og hadde bedre kapasitet - uten bindingstid. Telenor-svindelen medførte at jeg satt med en linje som var dobbelt så dyr, dårligere enn den jeg hadde ført (så dårlig at den ikke fungerte for mine behov) med en bindingstid på 36 måneder. Reklamasjon med forsøk på å få gehør for at jeg her har blitt lurt av en selger, førte ikke frem (heller ikke i Brukerklagenemda for elektronisk kommunikasjon hvor representanten fra Telenor-giganten utgjør 1 av 3 beslutningstakere i den såkalte uavhengige nemda. Så nå sitter jeg med en regning på over 60 tusen for et ubrukelig produkt. Gjett om jeg føler meg svindlet og grundig lurt. Jeg ser ellers at Telenor har svært dårlig omdømme og at det er flere enn meg som følger seg svindlet. Så dette er mitt bidrag til forbrukerstemmen hvor jeg håper vi forbrukere fremdeles har noe vi skulle sagt og at vi ønsker et ordentlig og ærlig samfunn der gigantene ikke kan råde som de vil. Mvh Anett B.
Telenor er alt for dyrt, dette gjør det nødvendig å skifte leverandør dersom man ikke endrer prisstrategi. Når man bruker i snitt ca 0,5 GB, da har man ikke behov for 2 GB og en høyere pris. Og det for noe man ikke har bruk for.