Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Nytt bredbånd med tilknytting av fast telefon for ett årsiden. Meldt fra om svært ustabilt bredbånd og død telefon. Fulgt alle forslag til selvhjelp til restart av systemet et utallige ganger. Sannsynlig defekt router. Blitt lovet at teknikker skal kontakte oss, men ingen har kontaktet oss etter en uke. Denne fast telefonen er viktig da den kun kan brukes opp mot kunstig hørsel. Kundeservice minus 0
Kundeservice lyver og holder ikke det de lover. Vil også nevne at dette ikke er en enkelt hendelse. Jeg har hatt mye problemer med internettet (som Telenor har levert), og jeg har nesten ikke hatt en eneste samtale med kundeservice hvor de har gjort som de har sagt/lovet. Og det som er ordentlig tragisk er at dette er jo ikke noe nytt. Telenor har oppført seg horibelt mot sine kunder i flere tiår allerede. Jeg synes at det er helt utrolig at dette selskapet har greid å overleve frem til i dag.
jeg synes at telenor har bra dekning men lite verdi for pegene o
Telenor er dyrt, men best! Du har også flere andre tjenester inkludert i ditt abonnement! Telenor leverer også e-sim til apple watch/ mobil og iPad! Ingen andre leverandører tilbyr tilsvarende total pakke! Ekstra sim/ tvilling etc … burde være billigere.
Swap er laget for at folk med fin telefon skal bytte til enda finere telefon. Miljøfientlig!
25 år med Telenor. X-antall mobiler, de siste 7 år med iPhone. Alltid dekning, alltid svar når man en sjelden gang ringer kundeservice. Min Telenor app fungerer fint, alltid oversikt over abonnement. Og Capture appen for bildelagring er fin. Sikkert billigere andre steder, men man får det man betaler for. Kvalitet koster.
Bra dekning, lang ventetid ved henvendelser til kundeservice. Dyrt abonnement, som blir enda dyrere i November.