Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ble byttet til ett mye dårligere abonnement enn jeg hadde. Tok kontakt med telenor, fikk ett halv hjerta svar tilbake. Ikke noe snakk om å bli kompensert for dette på noe måte. Annent enn ett dyrere abonnement.. Blir å bytte til annen leverandør
Veldigt dyrt utenfor eu dyrt nett og dyrt telfoni.
Bra dekning, flott kundeservice. Men dyre, ikke rabattert avt el Swap til kunde i 19 år.
De har ikke åpent kjøp i fysisk butikk! OBS OBS! Dette er utrolig dårlig av Telenor.
Til tross for mindre og mindre mobilbruk har kostnadene bare økt og økt. Hvis man ikke aktivt protesterer settes man på dyrere abonnement
Litt vel dyrt, men bra abonnement. Kunne tenkt meg samme abonnement, men prisen er litt stiv
Overførte til Telenor Mars 2022 etter samtale med selger. Skulle ha mobilabonnement med datakort. Fikk til slutt kort til mobilt brebånd oh har siden Mars 2022 betalt dobbel faktura og ikke mottatt hva som ble bestilt i Februar 2022