Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Til tross for mindre og mindre mobilbruk har kostnadene bare økt og økt. Hvis man ikke aktivt protesterer settes man på dyrere abonnement
Litt vel dyrt, men bra abonnement. Kunne tenkt meg samme abonnement, men prisen er litt stiv
Overførte til Telenor Mars 2022 etter samtale med selger. Skulle ha mobilabonnement med datakort. Fikk til slutt kort til mobilt brebånd oh har siden Mars 2022 betalt dobbel faktura og ikke mottatt hva som ble bestilt i Februar 2022
Dårlig på alt. Kundeservice: søppel Stadig problemer med et eller annet. Umulig å nå de på tlf: sykt dyrt Chat: ubrukelig Anbefales ikke
For dyrt å bruke Telenor i forhold til alle andre leverandører. Fikk svar fra kundebehandler at Telenor er størst og ikke har lov til å være billigst, men hvorfor dyrest?
Endrer abonnement til stadighet, de legger til tjenester man ikke har bedt om eller ønsker og øker prisene.
Legger hele tiden på diverse tjenester man ikke har bedt om og slik ender man opp med en skyhøy pris på abonnementet sammenlignet med andre tilbydere.