Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De slutter stadig med abonnementet jeg har og fører meg over på et nytt og dyrere med mindre jeg aktivt gjør noe… Utrolig sleipt! Har bra dekning, da.
They suddenly increased my subscription from 400 Nok to 700 nok, and when I wrote to them they said that they had notified me before about the subscription change, which they didn't. This is outrageous. I never saw or accepted that I'm going to be transferred to the new more expensive subscription. And I wrote 4 emails to their support to which they replied with some non relevant information to my case as if they were not reading my email at all. Awful company, 0 respect to their customers, stay clear
Jeg hadde gratis Data-SIM hos Telenor (Goodis). Nå fakturerer de meg for tjenesten. En bør forvente en forespørsel om jeg ønsker å beholde tjenesten. Den ble jo bestilt fordi den var gratis. De klarte å svar på min forespørsel i løpet av tre dager 👍, men ikke gi meg informasjon om hvordan bestillingen hadde foregått. Nå må jeg betale for noe jeg ikke har bestilt.
Plutselig fikk jeg regning på dobbelt så mye, og når jeg ser etter grunnen ser jeg at jeg har gått fra et 8 GB abonnement til et ubegrenset et. Det står at det skulle vært 399, men regningen er på 550 og jeg finner ikke ut hvor de ekstra pengene går (verken på faktura, i app eller på nett). Jeg har aldri hatt tilleggstjenester. Jeg fikk ingen forvarsel og eneste grunnen til at jeg fikk beskjed var at avtalegiroen sin grense var overskredet. Ingen kontakt fra telenor i det hele tatt. Så nå bytter jeg til et som er halvparten av det jeg pleide å betale. Har vel aldri hatt noe rent teknisk feil fra dem, men de ringer og skal selge meg mer og mer fra tid til annen. Jeg har allerede angst når det kommer til å snakke med fremmede, spesient på telefon, og salgsfolk hjelper ikke på det. Men i dette tilfellet hadde jeg faktisk forventet og foretrukket å bli kontaktet på forkant, og da kunne de veldig sannsynlig ha beholdt en loyal kunde. Men de velger da å i stedet misbruke min tillit. Jeg er veldig, veldig skuffet....
Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at man selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Ved endring av abonnement vil første faktura være større enn normalt fordi den gjelder for en lengre periode enn èn måned, så det er viktig å merke seg hvilken tidsperiode man betaler for. Ved kontakt på telefonen er det bare å takke nei og be om å bli avskrevet ringelisten så vil alle samtaler opphøre i løpet av en ukes tid, da det tar noe tid før alle våre interne lister er oppdaterte. Du kan også ta kontakt per Epost rundt dette om det heller ønskelig slik at du blir avskrevet ringelister : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/mobilabonnement/
Hadde telenor på tv og bredbånd. Fikk ikke hastighet jeg skulle ha i borettslaget. Telia er bedre på bredbånd,tv og mobil .
Jeg bor i en liten bygd i distriktet, da er Telenor det beste for min del, siden de har den desidert beste dekningen. Selv om abonnementet koster litt mer, følger det også med bedre tilleggstjenester enn det konkurrentene kan tilby.
Trygt , enkelt og stabilt God kundeservice med rask oppklaring