Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Plutselig fikk jeg regning på dobbelt så mye, og når jeg ser etter grunnen ser jeg at jeg har gått fra et 8 GB abonnement til et ubegrenset et. Det står at det skulle vært 399, men regningen er på 550 og jeg finner ikke ut hvor de ekstra pengene går (verken på faktura, i app eller på nett). Jeg har aldri hatt tilleggstjenester. Jeg fikk ingen forvarsel og eneste grunnen til at jeg fikk beskjed var at avtalegiroen sin grense var overskredet. Ingen kontakt fra telenor i det hele tatt. Så nå bytter jeg til et som er halvparten av det jeg pleide å betale. Har vel aldri hatt noe rent teknisk feil fra dem, men de ringer og skal selge meg mer og mer fra tid til annen. Jeg har allerede angst når det kommer til å snakke med fremmede, spesient på telefon, og salgsfolk hjelper ikke på det. Men i dette tilfellet hadde jeg faktisk forventet og foretrukket å bli kontaktet på forkant, og da kunne de veldig sannsynlig ha beholdt en loyal kunde. Men de velger da å i stedet misbruke min tillit. Jeg er veldig, veldig skuffet....
Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at man selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Ved endring av abonnement vil første faktura være større enn normalt fordi den gjelder for en lengre periode enn èn måned, så det er viktig å merke seg hvilken tidsperiode man betaler for. Ved kontakt på telefonen er det bare å takke nei og be om å bli avskrevet ringelisten så vil alle samtaler opphøre i løpet av en ukes tid, da det tar noe tid før alle våre interne lister er oppdaterte. Du kan også ta kontakt per Epost rundt dette om det heller ønskelig slik at du blir avskrevet ringelister : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/mobilabonnement/
Hadde telenor på tv og bredbånd. Fikk ikke hastighet jeg skulle ha i borettslaget. Telia er bedre på bredbånd,tv og mobil .
Jeg bor i en liten bygd i distriktet, da er Telenor det beste for min del, siden de har den desidert beste dekningen. Selv om abonnementet koster litt mer, følger det også med bedre tilleggstjenester enn det konkurrentene kan tilby.
Trygt , enkelt og stabilt God kundeservice med rask oppklaring
bytter deg rundt på abonnent hele tiden og tar plutselig betaling for tjenester som alltid har vært gratis. Dekning er varierende.
Hei! Vi sanerer en rekke eldre porteføljer i disse dager og overfører kunder på nye abonnement. Dette går bolkvis og vi varsler alle berørte 1-2 måneder i forkant via SMS eller Epost, slik at de selv kan justere til ønsket abonnement om det innvalgte ikke skulle passe. Hvis du sikter til Epost så er det i vinter gjort et stort løft for å endre hele Epostplattformen til en mer moderne utgave, da den foregående versjonen lå et stykke etter dagens standarder. I ly av at dette medfører store kostnader for både drift og utvikling, har det medført at vi må ta en pris for tjenesten. Du finner selvfølgelig gratisalternativer der ute, men da betaler man som kjent med personlige data hvilket ikke er tilfellet hos oss, og kan være greit å ha i bakhodet når man skal velge Epostleverandør.
Mottok på 2.5 mnd 6 fakturaer med feil pris på både mobil og fiber... lite hjelp å spore hos telenor, var vell mer problemer for hver person man snakket med frem til det ringte en for å bestikke for at man skal beholde kundeforholdet 14 dager etter oppsigelse.... men når man endelig har kommet seg unna så blir man må nytt svindlet av telenor, forsøkt svindlet for nermere 9000 kr av telenor. Telenor virker å kun ha studenter som besvarer kundeservice I tillegg så er dekningen i området der di hevder å levere 5 g at man så vidt kan skimte 4g
Hei! Hvis det fortsatt er forhold her som er uoppgjort anbefaler vi at du ber om å opprette en reklamasjonssak via kundeservice på 915 09000 som er raskeste metode, eller sende oss en Epost her - velg Abonnement og faktura for abonnementet det gjelder : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ Hvis du tidligere har fått avslag hos reklamasjonsavdelingen blir neste skritt å anke saken via Brukerklagenemda som kan ta saken videre for deg : https://www.telenor.no/kundeservice/kontakt-oss/e-post/ https://www.bkn.no/
Har vært kunde hos ulike mobilselskap før jeg landet hos Telenor. De er ikke billigst i klassen, men til gjengjeld så synes jeg at jeg får mye mer valuta for pengene mine. God dekning, god service og flere tilleggstjenester inkludert i prisen. Med dagens standard så blir jeg hos Telenor som kunde på mobil, nett og TV.