Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Prisene på Telenor kan blir bedre med dekningen er langt bedre dersom du er av avhengig telefonen. Har nettopp byttet til merker stor forskjell, altså dårligere hos Telia.
Dyrest by far, enormt dårlig kundeservice og betaling for bank ID. Har hatt Telenor for første gang på mange år i 7 mnd nå og takker herved for meg. Dyrest og dårligst- fra en så stor aktør? Her er det enormt forbedringspotensiale. Anbefaler på det sterkeste å velge en annen operatør.
Helt utrolig lang ventetid. Kundebehandlerne tar seg ikke tid til å faktisk løse problemet, bare, sitter videre og gir feil informasjon. Dyrt, og ekstra, skjulte kostnader på alt. Ikke fått den hjelpen jeg trenger. Byttet til en leverandør jeg er fornøyd med.
Høyttaleren på den 4 år gamle telefonen fjusker. (Er så godt som umulig å høre noen i andre enden, selv om man har telefonen så langt inn i øret som det er mulig å gå en iPhone 7 Plus..) Sender den på service til Telenors samarbeidspartner One2Cel. Ikke bare konkluderer de med "ingen feil funnet", men de skal ha 450,- for å sende den i retur. "Kassere" var forresten også et valg, det var gratis...
Ifølge forsikringen skal jeg få ny mobil innen en dag, nå er jeg på dag 6 uten tlf. De sa jeg måtte anmelde for å få ny mobil. Prøvde flere ganger å forklare at jeg hadde mistet den i elva så hva i alle dager skulle jeg anmelde? En fisk?. Helt kaotisk. Samt feil sum på regningene hver mnd helt til nå (har hatt telefon i 5 år siden de er relativt billig og bra 4g) men dette sugde.
Fantastisk dekning og upåklagelig kundeservice. Har ikke hatt noe tull med de. Nå har jeg byttet til OneCall, da jeg fikk et bedre tilbud der, men om de ikke leverer til forventningene der, så bytter jeg uten problemer tilbake til Telenor.
Telenor sendt efaktura og vipps til både "ansvarlig av abonnement" og "betaler av abonnement" som er to forskjellige personer. Dette har skjedd på 2 av våre abonnementer over lang tid til tross for at vi har meldt i fra til kundesenteret flere ganger. Telenor beklager, sier det ligger en automatikk der som skaper feilen. Ventetiden på telefonen til kundesenteret er lang og ventemusikken er helt forferdelig.