Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har byttet abonnement pga Telenor for dyrt og lite flexible. Men jeg vil ha tilbake bildene Telenor har tvangslastet opp til min sky. Prøver å laste dem ned på en pc... Men komplett umulig å få lagre egne bilder på et annet område enn i min sky... ? Hvorfor ? Skal Telenor tvinge folk til å beholde et Telenorabonnement i redsel for å miste bilder??? Dette er hårreisende... Når jeg prøver å google hvordan laste ned bildene er alle treffene jeg får fra Telenor og de beskriver kun hvordan man kan opprette Min Sky på sin egen telefon... Noe som jeg virkelig ikke vil ha... Rubb og stubb blir jo lastet opp og du har ingen redigeringsmulighet og heller ikke mulighet for å laste ned dine egne bilder den dagen du ikke lengre ønsker å benytte Telenors tjenester.....
Kan bli mye bedre på bris og ikke alle er like opptatt av nye ting til enhver tid.
de har alltid god service. Ved regninger "som forsvinner" har de alltid forståelse og gir ekstra frist. De gir alltid beskjed når noe skal fixes. Beste selskap som er (har prøvd mye andre både i inn og utland, Ja du kan få billigere, men er noe feil, ja så har de som regel crappy service).
Lureri! Fått helt annet jeg vært lovt. I sted på 299 kr regning fått 508 kr, håper hun som ringt dukker opp.
Veldig bra dekning, men det er ganske dyrt, er ikke verdt det å bruke de egentlig, ICE og Komplett mobil er like bra og billigere.
Utrolig god kundeservice, vært i kontakt med dem flere ganger, og får alltid god hjelp. God dekning rundt hele landet, også hode utenriksavtaler!
Skulle gå fra Komplett mobil (nå Ice) til telenor. Ble lovet på telefon at jeg og mine barn skulle få 1 GB abonnement til hhv 199/149 kr per måned. Etter jeg ble kunde ble jeg oppmerksom på at jeg skulle betale 249/199 kr per mnd. Kontaktet kundeservice, og de informerte om at prisene var absolutte, og den prisen jeg hadde fått i utgangspunktet ikke gjaldt. En useriøs representant har gjort sitt til at vi igjen skal bytte mobil leverandør. Bortsett fra det skal de ha skryt for rask og profesjonell kundeservice mtp andre spørsmål og portering.