Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har vært kunde med abonnement hos Telenor i mange år, men ble ikke særlig imponert over "slesk forretnings taktikk" etter 5 års avtale med Mobil giganten Telenor, men det var ikke fnugg av seriøsitet selv om jeg holdt min del av avtalen.
ELENDIG!!! For det første fikk jeg beskjed om at ventetiden var 30 minutter, det tok cirka 20 minutter før de svarte og det eneste de kunne hjelpe med var å veilede meg til en side der jeg kunne hjelpe meg selv. Dessverre er forpliktet til Telenor fordi det ble lagt inn Canal Digital i boligen for mange år siden og det er kostbart å bytte til en annen leverandør siden man ikke får bytte internettleverandør uten at man samtidig sier opp TV abonnementet og da må man få lagt inn en ny kabel. Har vært kunde siden 1996, håpløst!!!
Fikk nye s20 ultra på mandag å kameraet fungerte ikke optimalt, kontaktet dere, dere henviste til forsikring, forsikringa sa det var reklamasjon å henviste til dere igjen, fikk beskjed kunne si opp swap avtalen men måtte betale ut telefon eller kunne sende den på service. Men da uten låne telefon for dere måtte motta telefon. Spurte etter hjelp oss Telenor butikken her jeg bor. Å ble møtt med frekkhet og arroganse
Bestilte samsung s20 ultra hos dere, fikk beskjed om at denne var på lager! Jeg sa spesifikt at jeg måtte vite når jeg skulle få denne enheten! Tirsdag 17.03.2020 skulle den seneste vært hos meg. Nå viser det seg at denne ikke er på lager og det er ukjent når den kommer. Opplever dette som en løgn for og få solgt abonnement. Snakket med dere flere ganger og fikk bekreftet nå at dere ikke har peiling på om varelageret har det kunden ønsker da det er en feil hos dem. Meget meget skuffet... anbefales ikke!!
Jeg reagerte først nå på den høye regningen fra Telenor. ca. 700,- for siste måned. Dette har pågått i lang tid. Jeg er pensjonist, 75år. Da jeg tok kontakt forstod jeg at dette var feil, og at det nå ville ta slutt. Jeg undersøkte tidligere fakturaer og ser at dette har holdt på i lang tid. Helt greit å lure eldre damer? Beløpet 249 er lagt til hver måned. Jeg kommer selvsagt til å skifte mobilabonnement!
Prisene på Telenor kan blir bedre med dekningen er langt bedre dersom du er av avhengig telefonen. Har nettopp byttet til merker stor forskjell, altså dårligere hos Telia.
Dyrest by far, enormt dårlig kundeservice og betaling for bank ID. Har hatt Telenor for første gang på mange år i 7 mnd nå og takker herved for meg. Dyrest og dårligst- fra en så stor aktør? Her er det enormt forbedringspotensiale. Anbefaler på det sterkeste å velge en annen operatør.