Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra dekning her på Vestlandet. Savner tilbud på nye telefoner, tilbud GODE tilbud fra de! Er helt greit abonnement til 299,- med 3 GB data. Kan ringe og sende så mye meld man vil på dette abonnementet, dette opplyste de ikke mamma om, når hun fikk mobil. Fikk et abonnement til 449,- kr i mnd hun, som pensjonist?. Har gjort det om til 249,-, etter en telefonsamtale med Telenor. Pensjonister trenger ikke et så dyrt abonnement! Følg med på de forskjellige abonnementene de har, og bytt selv!!!
Byttet til telenor og angrer. Dårlig dekning, Dyreste abonnement jeg har hatt, ble lovet en fast sum, men det er alltid over. Ble oppringt av en selger og jeg var dum og byttet. Ikke mere Telenor for min del. Datteren min hadde ett abonnement som fikk påfylling av 4g automatisk. Ikke bra. Måtte inn i innstillinger og forandre det da jeg ble obs på det. Heldigvis bytta nå!
Må ha kontantkort da jeg har fått bet.anm.mrk.så. det er et dårlig alternativ til et abonnement som jeg ikke får lov til å være med på en bedre løsning på dette området mobilbruk som er nødvendige hjelpemidler da jeg jobber hjemmefra som selvstendig næringsdrivende for mitt eget firma.
Customer services don't help. they send you to call another number that charges like 25kr x min! crazy. Ive tried to buy a new phone with them. they didn't give me s...t I only use them because the coverage in my area is bad with telia and ice.
Min Sony er inne for fjerde gang, de tre siste vedlagt bilder av feil/feilmeldinger. Verkstedet anbefalte heving, sTjelemor nekter
Ikke rart disse tjener penger, sånn som de stjeler fra folk. Skulle ha abonnement med 4gb i mnd for 449 per mnd. Spurte hva som skjer etter jeg går tom for GB? Han svarte at det ikke kom noen ekstra kostnader, og at jeg selv måtte sende en sms får at det skulle koste. Endte med 4000 kr på 2 måneder... Dårlig kundeservice MAFIA virksomhet
Forstår hele konseptet med swap og positivt for de som har en tendens til å ødlegge tlf fort men samarbeidet med brightstar forsikring. Er helt absurd. Først tar de hundrevis av år før du får en ny tlf, så glemmer de å si ifra at telefonen er kommet frem i posten. Og når jeg endelig har fått henta telefonen så er skjermen perfekt, men telefonen slår seg av hele tiden sånn helt uten videre og noen ganger er det umulig å bruke den. Kundeservicen er og forferdelig, umulig å få hjelp med noe.