Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var fornøyd kunde i maaange år, helt til jeg ble forsøkt lurt ved telefonkjøp av en luring i Telenorbutikken Steinkjer. Ikke prøv å tvinge kunder til å motvillig godta tilleggsprodukter de ikke vil ha, for å så ikke beklage i etterkant når det blir klaget til kundeservice for feilfakturering. Helt elendig og neppe lovlig! Nå bytter jeg og samboer til noe annet 👍
Tok et abonemang hvor jeg skulle få tilbehør til min iPhone . Trådløse øredingser. Har ikke bankbrikke , som 600 000 andre nordmenn.dette måtte hentes ut på nettetHar ringt inn. Men ingen er interessert i å ordne opp. Anbefaler andre gamlinger å holde unna Telenor Jeg forsvinner mår min mobil er nedbetalt
Extrem dårlig kundeservice og gi blaffen mentalitet. Telenor er npkk det verste telefon og internett operatør. dem skrur opp prisen ofte, lett å åpne abonnement men ekstrem vanskelig å søke om endringer. Om du snakker med kundeservice så har dem ikke peiling om du kommer med ett spørsmål som står ikke i dens skjerm. Telenor er kort sagt en stor og dyr skuffelse
Veldig misfornøyd i det siste med telenor. Skal si opp alle avtaler hus telenor. Det er bare søppel nå
bestilte en samsung S22 i nettbutikken forsinke levering mer enn 3 uker og vanskelig kundeservice for å ta kontakt med. ganske ironisk for de sa den beste mobilnettleverandøren med 'careless' kundeservice.
Skulle skifte til Telenor den 1. april. Kom hjem samme dato og får ingen tilgang.
Har vært Telenorkunde fra " tidenes morgen" og har alltid vært fornøyd. De siste årene har jeg brukt 100- abonnementet. Funker som bare det. Vurderer å gå opp til 200 ( og gjerne mer), men foreløpig er det dessverre det største aboet de har. Jeg gjennom årene hatt topp kundeservice. Tro meg eller la være, men jeg har aldri ventet mer enn max. 5 minutter før jeg har fått snakket med en kundebehandler. Måtte bare få det ut!