Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer ok, men det er dyrt og dyrt for ekstra dataSIM.
Nå har jeg gått fra Telia vært kunde noen uker til Telenor. Er som natt og dag gjelder hjelp får. Telenor hjelper meg med alt. Til og med flytta ting fra en gammel Iphone 6 til 12. Aldri fått så god hjelp før. Samme hva jeg betaler så lenge de vil hjelpe meg. Jeg kan ikke så mye om mobil. Greit er noen der ute som hjelper oss også. Til og med min mor på 73 år er kjempe fornøyd. Hun kan ikke noe om tv men Telenor tar seg god tid hjelper henne. Jeg trenger ikke gjøre noe mer. For jeg vet Telenor tar seg tid hjelpe henne med alt hun ikke forstår noe av. Bedre det end jeg må snakke med dem selv. Hilsen veldig fornøyd Telenor kunde
Veldig skuffet over kundeservicen den siste tiden. Gjennomsnittelig svar tid på tlf er 15 minutter. Dyrt er det også.
Telenor tilbyr kanskje ikke de rimeligste tjenestene på markedet, men det er så mye annet enn bare pris på mobilabonnementet eller det trådløse nettet. man betaler for. Både app og nettside er lett å bruke, noe jeg synes flere andre selskaper ikke har prioritert. I tillegg er det alltid god kundeservice. Veldig mange flotte tjenester inkludert. Her kan jeg bla. nevne familebonus (dvs. få ekstra mobildata hvis flere i familien benytter seg av Telenors tjenester), music freedom, ung goodies og Min sky.
Jeg bruker mobien til å ta bilder - stor interesse. Med flere tusen bilder så er det godt med god lagringsplass som er inkl. i abonnementet hos Telenor. Jeg har også alltid fått god service og hjelp når jeg kontakter Telenor på telefon.
Har vært Telenorkunde nå i over 30 år.......de siste årene har jeg hatt avtale gjennom transportsentralen jeg kjørte for. Jeg har gått ut av sentralen , og ville derfor skaffe meg en egen avtale. Lite vet jeg om hva slags avtale som er inngått mellom sentralen og Telenor. Jeg gikk over til en annen leverandør , og etter noen dager dumpet det ei regning inn i nettbanken på over 9000,- + mva. Det er da beregnet kr. 3000,- i gebyr pr. nr. (har tre telefonnummer) Mulig at Telenor har retten på sin side , men det som er sikkert med ei slik regning er at jeg ALDRI kommer til å nærme meg Telenor mere. Og vil derfor fraråde andre til å bruke denne teleoperatøren.
Når du har telenor betaler du 1 kr hver gang du logger inn med bankid på mobil. Samtidig det håpløst å komme i kontakt med kundeservice. Mens alle konkurrenter har chat, så har telenor epost med flere dagers svartid. Eller et telefonnumer (som såklart ikke er mulig å ringe om det er et problem med mobilen).