Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Telenor driver på en meget utspekulert måte. etter en stund blir man flyttet over på "nye" og dyrere abonnement. Heller ikke mulig å kontakte kundeservice på mail. Kort sakt de driver svert kritikkverdig behandling av trofaste kunder.
En av de dyreste tv internett pakkene 899+599 internett og t-we. Og antagelig norges dårligste kundeservice. Oppdaterer ikke tv antennen før kunden klager og hastighet 200= 9.4 mbps. Veldig dyrt mobilabonnementet når man ikke fjerner sikkerhetspakkene deres.
Dårlig kundeservice og dårlig Montering jeg har bestilt en Internett for jeg flytte for en måned og den dagen de skal komme og montere Internett jeg har fått melding at han er syk og kommer etter 14 dager . Hvis man tenker å planlegge for en måned siden og bestille Internett de kan avbryte planlegge for en dag veldig dårlig kundeservice de har slått av telefonen når jeg har sagt at jeg vil ikke ha abonnement Veldig dårlig kundeservice .
Ble byttet til ett mye dårligere abonnement enn jeg hadde. Tok kontakt med telenor, fikk ett halv hjerta svar tilbake. Ikke noe snakk om å bli kompensert for dette på noe måte. Annent enn ett dyrere abonnement.. Blir å bytte til annen leverandør
Veldigt dyrt utenfor eu dyrt nett og dyrt telfoni.
Bra dekning, flott kundeservice. Men dyre, ikke rabattert avt el Swap til kunde i 19 år.
De har ikke åpent kjøp i fysisk butikk! OBS OBS! Dette er utrolig dårlig av Telenor.