Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Uprofesjonnelt og uten opplæring og normal folkeskikk. Hver dag, 3-4 timer i telefonen, hvor jeg blir satt over til ulike avdelinger, hvor den siste, ikke visste mere, enn den første!Virket som de alle, bare ville sette over til neste person, for og bli ferdig med saken!
Forsikret telefonen min gjennom SquareTrade ved kjøp av telefon hos Telenor. 5 uker at det ble opprettet sak hos SquareTrade har jeg nå mottatt 4 nye mobiltelefoner - alle defekte! SquareTrade vil fortsette å sende nye, Telenor fraskriver seg alt ansvar. Forsikre telefonen ditt et annet sted.
Hvorfor har fakturaen høyere sum enn hva prisen er på abonnementet? Tross flere henvendelser på epost, ingen svar. Positivt, god dekning.
Får kun melding om vesentlig prisøkning og økning i datakraft uten at dette er etterspurt eller nødvendig. Ingen info om alternative eller rimeligere abonnement. Bakgrunn var opphør av eksisterende abonnement som erstattes av en dyrere løsning. Da blir en tvunget inn i en dyrere løsning, eller å si opp kundeforholdet. Ingen som avklarer hva som er kundebehov eller mulig alternativ løsning. Det er en oppmuntring til å skifte leverandør.
Eg blir flytta over på eit dyrare abonnement utan å spørja kunden.
De sender regning etter regning på beløp som ikke harmonerer med de avtalene som er inngått. Jeg har betalt mer enn kr 4.000,- for å være abonnent i 1,5 mnd. Jeg inngikk i utgangspunktet en mobilavtale til kr 299,- i mnd og bredbånd/TV til kr 920,- i mnd. Gratis installasjon. En billigere pakke enn det jeg hadde fra Altibox og Telia har blitt til intet mindre enn et ran i Telenor. Føler jeg har mistet kontroll over egen økonomi med deres uforutsigbare regninger! Går til Forbrukerrådet med dette!
Hever stadig priser og setter inn tjenester jeg ikke har bruk for.