Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
God kundeservice, bra oppfølging ved feil. Svarer på FB på problem kundene har. Best dekning i Norge!
men kan bli bedre der det ennå ikke er dekning. For de bebodde stedene finnes ennå.
Elendig dekning på mobil og mobilt bredbånd. Ved spørsmål møter en hyggelige 1-linje som sier de skal viderebringe mitt problem med dårlig dekning, men ingen tilbakemeldinger, purrer på, igjen er det nesten overhyggelige personer med dårlig kompetanse på området., denne gang svar, (som du ikke kan svare på) om at det dessverre er dårlig dekning der jeg bor, (noe jeg vet) og som ikke var i mitt spørsmål. 1-linje gir også tips om antenne, innstillinger etc som (ved senere sjekk) viser seg ikke å stemme med det som skulle være riktige innstillinger. Telenor, skjerp dere. Gikk forøvrig over til Hello pga behandlingen.
Ja, jeg er veldig fornøyd med Telenor mobil. Jeg har ikke andre operatører å sammenligne med, siden jeg alltid har brukt Telenor, men jeg har venner som har klaget over andre operatører. Det går på pris og dekning. Jeg bruker telefonen svært lite altså...
Det funker stort sett, men vi mangler dekning på hytta, som ligger i Hof i Vestfold. Jeg har et hjørne på verandaen, hvor telefonen kan stå i en bestemt retning, da får jeg inn og kan sende sms, men ringe er dødfødt... ELLERS er det helt greit.
Litt for mange plasser i Norges skoger hvor det ikke er dekning, håper også at 4g blir mere stabil.