Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har feilfakturert flere ganger, til og med etter vi ringte for å få ordnet opp i abonnement.
Tungvindt og komplisert hjemmeside. Telenor privat- bedrift og mobil forskjellige passord og adskilte fakturaer. Umulig å kommei kontakt med en kundebehandler kun en chatmaskin. Orker ikke mer. Takk for meg!
jeg opplever dette som det beste telefon selskapet i Norge. har uten tvil den beste mobil dekningen i verden. her er det bare og bytte. verdt vær krone det koster
De har mange fine ord å si om sine tjenester, men når de tar betalt for bankid i tillegg til 2000,- ekstra for nedbetaling av telefon (noe alle andre operatører tilbyr 100% kostnadsfritt) og hevder denne prisen er for forsikringer som allerede er inkludert i abonnementene, blir det altfor useriøst å kalle seg selv en profesjonell telefonoperatør. Styr unna!
Si opp abonnement er ikke mulig på nett. Skal du bytte til noe billigere, får du tilleggstjenester som ikke kan fjernes. Sidene er pepret med kjøpepress så uansett hvordan du ønsker å endre abonnementet ditt, havner du ut i et tilbud om flere tjenester til høyere pris. Det er SÅ dårlig!!!!
Har Swap med pluss forsikring. Knuste mobil for 17 dager siden. Fikk ny mobil mot egenandel, men den kan ikke hentes ut. Har betalt for en lånemobil, og venter fortsatt på den jeg har betalt for. Telenor henviser til Sqare Trade forsikring, og oppretter nye saker for hver gang jeg ringer. Sqare Trade forsikring beklager og sier at de skal ordne det, men det tar tid. Jeg er fortsatt uten mobil. Latterlig å ha betalt ekstra forsikring for SWAP. Har aldri noen gang blitt behandlet så dårlig. Telenor må bytte forsikringsagent. Dette taper de kunder på.
Kynisk selskap! Holder ikke det de lover. Brukte angreretten som var innen 2 måneder fra jeg tegnet mobilabonnementet hos dem. Har blitt lovet ditten og datten av kundeservicen, uten at det blir holdt. Betalte for de to månedene på forskudd, og de krevde allikevel en betaling for den tredje måneden som jeg ikke hadde abonnement hos dem. Kundeservicen sa at det bare var å betale den, så skulle jeg få tilbake pengene. Men det ble gitt tilbake et beløp minus 150kr for denne fakturaen som jeg ikke skulle ha betalt for i utgangspunktet. Men for de 2 månedene jeg hadde betalt i forskudd for, skal Telenor gjøre det så tungvint som bare det, slik at de satser på å ikke måtte betale tilbake til kunden. De sender meg beløpet tilbake som gammeldags giro betaling, noe som bankene/posten ikke håndterer lenger. Etter ufattelig mange samtaler med kundeservicen ber de meg sende tilbake dette i posten til dem. Rart at et så stort selskap skal drive med slik svindel!