Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Först höjde de prisen på mitt 6GB. Så jag endret till 4GB för att behålla samma prisen. Nu har de höjt prisen på tjensten Ring Norden fra 9kr till 79kr. Spurte support varför sådan höjning. - För att nu kan man ringa hela EÖS för 79kr/månaden. Men jag vill ringa Norden.
Er veldig fornøyd med Telenor, bortsett fra prisen.
Dem krever fra 1 april 79 kr for å ringe Norden/andre land, å dem gjør stadig om abonnementer slik att dem blir dyrere, så jeg bytter ut dem med Telia. Men har hatt telenor siden 90 tillet men nå er det nok
Tjenesten er dyr. De gangene vi har kontaktet Telenor butikk (Storo) for hjelp for å møte våre behov, skjønner vi i etterkant at vi har fått en avtale som er veldig dyr.
Når Telenor gjør en feil, så er det kunden som må rydde opp. Man kan kun ringe (Telenor tjener penger), det kan ikke sendes mail. Gjelder det f.eks en datters midlertidig abonnement på hjemmebesøk, og det er feil på faktura, så kan ikke "kundeservice" ringe opp kunden. Og ingen andre kan ordne opp.
- Telenor selger meg Internett og tv over telefon - jeg forklarer at vi flytter inn i huset om 6 uker og da får jeg beskjed om at det er nok tid. - noen dager senere får jeg plutselig beskjed om at de må avklare om det er mulig å etablere Internett i område - jeg snakker med 2-3 saksbehandlere hver dag i over 2 uker nå og flere av de har forskjellige historier: 1 sier at saken er sendt videre til deres entreprenør Eltel (Eltel har ikke fått bestilling) 1 sier «det er på vei til deg nå», 1 sier at saken er sendt til Telenor internt for å avklare om det er mulig å etablere fiber… dette til tross for at jeg har informert de om at fiberrøret ligger frem til husveggen og naboen har nettopp fått fiber fra Telenor. Saken står fremdeles her nå etter over 2 uker. Jeg har ennå ikke fått noen ordrebekreftelse… Dette er bare helt overordnet forklart. Det er så mye mer til denne historien. Telenors behandling av kunder er en sak for TV2 hjelper deg.
Hos oss så er det stadig feil og stopp av Internet av det møkka selskapet. Skulke gjerne bytte de men bortslag har dem. Dårlig service, de bare legger på. Ett dårlig selskap som tenker på kun å suge ut penger av folk. Søppel