Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
- Telenor selger meg Internett og tv over telefon - jeg forklarer at vi flytter inn i huset om 6 uker og da får jeg beskjed om at det er nok tid. - noen dager senere får jeg plutselig beskjed om at de må avklare om det er mulig å etablere Internett i område - jeg snakker med 2-3 saksbehandlere hver dag i over 2 uker nå og flere av de har forskjellige historier: 1 sier at saken er sendt videre til deres entreprenør Eltel (Eltel har ikke fått bestilling) 1 sier «det er på vei til deg nå», 1 sier at saken er sendt til Telenor internt for å avklare om det er mulig å etablere fiber… dette til tross for at jeg har informert de om at fiberrøret ligger frem til husveggen og naboen har nettopp fått fiber fra Telenor. Saken står fremdeles her nå etter over 2 uker. Jeg har ennå ikke fått noen ordrebekreftelse… Dette er bare helt overordnet forklart. Det er så mye mer til denne historien. Telenors behandling av kunder er en sak for TV2 hjelper deg.
Hos oss så er det stadig feil og stopp av Internet av det møkka selskapet. Skulke gjerne bytte de men bortslag har dem. Dårlig service, de bare legger på. Ett dårlig selskap som tenker på kun å suge ut penger av folk. Søppel
Har kun hatt telenor dette årtusen. Og hatt telenor som leverandør på fasttelefon og også Internett, vært tålmodig, men ser ikke ut som telenor verdsetter langtids kundeforhold, så no blir d nok bytte av leverandør
Jeg har hatt et abonnement i ca fem år, som har kostet dobbelt så mye som det jeg trengte! Da jeg ringte for kort tid siden, fikk jeg vite at jeg ikke trengte det dyre abonnementet. Nå blir det forhåpentlig mindre å betale på neste regning. Hvorfor har jeg ikke fått noen beskjed fra Telenor om dette? Jeg burde få tilbake de pengene jeg har betalt for mye! Det mobile brebåndet har i de siste tre-fire ukene plutselig ingen dekning - gjentagende ganger. Det kan også være lang ventetid på telefonen til kundeservice, som burde bli bedre.
Ble lurt til å få en "god avtale" som viser seg å være en fullstendig latterlig og horribel dårlig en. På tampen av hva jeg ser på som lovelig å tilby. Kundeservicen er enda mer ræva så hold dere unna folkens 😅
Dette med skyen tror jeg er bevisst laget komplisert, når det gjelder å laste ned fra den. Utspekulert måte og prøve å holde på kundene.
Telenor driver med svindel! Desidert verste mobilselskapet! De, uten(!) å informere deg add’er på flere tillegger som f.eks pluss forsikring når du skaffer deg mobil/mobilabonnement. Så bruker de laaang tid før de tar det bort fra fakturaen, kommer an på hvem du møter på når du ringer kundeservice. De har så mange skjulte gebyrer, spes når du skal avslutte abonnement. Hver gang du ringer kundeservice for å ordne opp i noe de(!) har gjort feil så får du forskjellige svar og ting blir ikke ordnet opp! Jeg har i månedsvis nå prøvd å avslutte og ordne opp i et abonnement og hver gang jeg har snakket med kundeservice så har jeg fått forskjellige svar. Alt jeg kan si: hold dere langt unna Telenor!!! Det finnes utallige gode og profesjonelle mobilselskaper der ute og Telenor er ikke en av dem!