Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tjenesten er dyr. De gangene vi har kontaktet Telenor butikk (Storo) for hjelp for å møte våre behov, skjønner vi i etterkant at vi har fått en avtale som er veldig dyr.
Når Telenor gjør en feil, så er det kunden som må rydde opp. Man kan kun ringe (Telenor tjener penger), det kan ikke sendes mail. Gjelder det f.eks en datters midlertidig abonnement på hjemmebesøk, og det er feil på faktura, så kan ikke "kundeservice" ringe opp kunden. Og ingen andre kan ordne opp.
- Telenor selger meg Internett og tv over telefon - jeg forklarer at vi flytter inn i huset om 6 uker og da får jeg beskjed om at det er nok tid. - noen dager senere får jeg plutselig beskjed om at de må avklare om det er mulig å etablere Internett i område - jeg snakker med 2-3 saksbehandlere hver dag i over 2 uker nå og flere av de har forskjellige historier: 1 sier at saken er sendt videre til deres entreprenør Eltel (Eltel har ikke fått bestilling) 1 sier «det er på vei til deg nå», 1 sier at saken er sendt til Telenor internt for å avklare om det er mulig å etablere fiber… dette til tross for at jeg har informert de om at fiberrøret ligger frem til husveggen og naboen har nettopp fått fiber fra Telenor. Saken står fremdeles her nå etter over 2 uker. Jeg har ennå ikke fått noen ordrebekreftelse… Dette er bare helt overordnet forklart. Det er så mye mer til denne historien. Telenors behandling av kunder er en sak for TV2 hjelper deg.
Hos oss så er det stadig feil og stopp av Internet av det møkka selskapet. Skulke gjerne bytte de men bortslag har dem. Dårlig service, de bare legger på. Ett dårlig selskap som tenker på kun å suge ut penger av folk. Søppel
Har kun hatt telenor dette årtusen. Og hatt telenor som leverandør på fasttelefon og også Internett, vært tålmodig, men ser ikke ut som telenor verdsetter langtids kundeforhold, så no blir d nok bytte av leverandør
Jeg har hatt et abonnement i ca fem år, som har kostet dobbelt så mye som det jeg trengte! Da jeg ringte for kort tid siden, fikk jeg vite at jeg ikke trengte det dyre abonnementet. Nå blir det forhåpentlig mindre å betale på neste regning. Hvorfor har jeg ikke fått noen beskjed fra Telenor om dette? Jeg burde få tilbake de pengene jeg har betalt for mye! Det mobile brebåndet har i de siste tre-fire ukene plutselig ingen dekning - gjentagende ganger. Det kan også være lang ventetid på telefonen til kundeservice, som burde bli bedre.
Ble lurt til å få en "god avtale" som viser seg å være en fullstendig latterlig og horribel dårlig en. På tampen av hva jeg ser på som lovelig å tilby. Kundeservicen er enda mer ræva så hold dere unna folkens 😅