Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Stoler på dette. Fakturaene kommer i posten. Veldig bra med dette over år.
Måtte registrere mange persondetaljer, f.nr og lignende for å kunne få greie på en pris via chatten! Dyrt og dårlig. Ice, here I come
Har alltid fått den hjelp vi trengte, høflig og positive personale.
Et selskap jeg pga både pris og kundebehandling skal holde meg så langt unna som overhode mulig!
Suveren dekning og relativt greit å holde oversikten over utgiftene. Det som kommer litt "skjult" er kostnadene for spesialnummer til banker osv. Har opplevd at kundeservice har vært noe "aggressiv" når jeg ikke forstod utgiftspostene.
Telenor har null respekt for kunden. Ikke stol på noen av fakturaene deres. Ei heller avtaler du gjør gjennom kundeservice. Telenor vil garantert miste mange kunder i fremtiden med slik kundebehandling som de utøver nå om dagen. Jeg er nærmest sjokkert og vil fraråde på det sterkeste å binde seg opp mot Telenor!
Jeg kan trygt si at du ikke får det du skal for pengene her, både i mengde GB, hastighet osv. Jeg hadde mobil og mobilt bredband. Mobilregningen var på ca 1500-2000 swap, flexi. den var nede på 1200 da jeg var uten mobil en måned. Det mobile bredbåndet fikk jeg bestilt noe som tok lang tid, slik at jeg gikk i butikk for å hente ut ett og sende tilbake det andre når det ankom. Det andre ble sendt tilbake, men jeg måtte fortsatt betale for begge to og fikk beskjed om at det skulle bli tilbake betalt eller slettet når andre regninger kom. Fikk vell en sum på 5-6 tusen på 1 måned og ingenting ble slettet/tilbakebetalt. SKAL ALDRI BRUKE TELENOR MER!