Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Var i kontakt med Telenor både i går og i dag angående e-sim kortet som ikke fungerte. Det ble bestilt et nytt e-sim kort, men det gamle ble ikke slettet. Fikk opp en masse tøv om jobb telefon, sekundær telefon, etc. Ringte Telenor i dag, men ingen kunne hjelpe oss. Var innom Telenorbutikken her på stedet og ingen hjelp å få. Hvor er det blitt av Telenor slik det var? Føler meg rett og slett svindlet. Trudde virkelig Telenor var "up to date", men de er tilbake til steinalderen. Nå er tid for avslutte samarbeidet med Telenor og gå over til noen andre.
Fungerer meget bra, men er av uforståelige grunner vesentlig dyrere enn andre, til og med egne datterselskap.
Stor minus : Eg er kunde sjå telenor i ca. 10 år og fekk aldri gode abonament / mobil eller smartwatch tilbud . Plus : Bra dekning, både i Norge og i utlandet.
Godt, men alt for dyrt abonnement i forhold til mitt bruk og andre selskap
Har vært Telenorkunde i mange år og har opplevd god kundeservice de gangene jeg har hatt behov for kontakt. De har levert raskt og enkelt ved endringer i abonnement, og også informert om det som passer best for mitt forbruk-selv om dette har handlet om å gå for et lavere/billigere abonnement opp gjennom årene. Opplever god dekning og stabile produkter. Familieabonnement på mobil er supert med ubegrenset bruk til en fast pris, data-sim m/ruter har også fungert fint så langt til vårt bruk. Prisen kunne vært noe rimeligere.
De opererer med for høye priser for private Brukere
Når du blir kunde er de hyggelige Men oppstår det problemer er de ikke behjelpelig Dårlig kundebehandling anbefales ikke