Telenor Mobil opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Godt, men alt for dyrt abonnement i forhold til mitt bruk og andre selskap
Har vært Telenorkunde i mange år og har opplevd god kundeservice de gangene jeg har hatt behov for kontakt. De har levert raskt og enkelt ved endringer i abonnement, og også informert om det som passer best for mitt forbruk-selv om dette har handlet om å gå for et lavere/billigere abonnement opp gjennom årene. Opplever god dekning og stabile produkter. Familieabonnement på mobil er supert med ubegrenset bruk til en fast pris, data-sim m/ruter har også fungert fint så langt til vårt bruk. Prisen kunne vært noe rimeligere.
De opererer med for høye priser for private Brukere
Når du blir kunde er de hyggelige Men oppstår det problemer er de ikke behjelpelig Dårlig kundebehandling anbefales ikke
Jeg synes abonnement er for dyrt. Og jeg skjønner ikke hvorfor det er så dyrt.
Först höjde de prisen på mitt 6GB. Så jag endret till 4GB för att behålla samma prisen. Nu har de höjt prisen på tjensten Ring Norden fra 9kr till 79kr. Spurte support varför sådan höjning. - För att nu kan man ringa hela EÖS för 79kr/månaden. Men jag vill ringa Norden.
Er veldig fornøyd med Telenor, bortsett fra prisen.