Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fullstendig svindel fra ende til annen. Bestilte abonnementer i den tro at det var billig og enkelt. Men har endt opp med at tjenesten faller ut, SIM-kort som slutter virke, abonnement som ikke virker i utlandet og masse mer. I tillegg så overfakturerer de grovt. Vi hadde satt på sperrer, men måned etter måned sender de faktura med "overforbruk" som ikke stemmer i det hele tatt. De legger på gebyrer som er helt absurde. Uredelig svindelselskap som lokker med billige priser for å lure folk.
Hei Johan, Takk for din tilbakemelding! Nå kjenner jeg dessverre ikke til alle detaljene når det kommer til saken din. Jeg ønsker veldig gjerne å komme i kontakt med deg. Du kan kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
God hjelp og gode svar, rask responstid da jeg ringte
Hei Camilla, Takk for hyggelig tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! :) Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Vi er eit rørleggerfirma på Sunnmøre som er kunde hos Unifon. Vi er særs tilfreds med å vere kunde. Vi har gode betingelser og får alltid rask hjelp om det skulle vere nødvendig. Kan absolutt anbefale Unifon.
Hei Harald, For en hyggelig tilbakemelding! Tusen takk for fine ord😊 Vi håper dere kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha dere med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Det finnes ingenting som er bra med unifon. Klarer ikke levere avtalte tjenester. Stadig nye kunde behandlere. Styr unna
Hei Martin, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Svindel og lureri. De har slue metoder for å lure deg inn i dårlige avtaler med dårlige vilkår. De oppgir priser uten moms, har bindingstid på 24 måneder som man må betale skyhøye priser på for å komme seg ut av. Sa at jeg ikke ville inngå avtale, og fikk likevel beskjed om å svare ja på en sms. Da var det gjort. Sjekk denne FB-gruppen: Vi som er svindlet av Unifon (tidligere Phonect).
Hei Silje, Takk for tilbakemeldingen din. Jeg kjenner dessverre ikke til alle detaljene i saken din, men jeg ønsker gjerne å ta en ny gjennomgang av den. Dersom det er ønskelig, ta gjerne kontakt med meg direkte på [email protected]. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Kjapp responstid og en hyggelig person på andre siden av røret. Fikk den hjelpen jeg trengte for å løse en utfordring.
Hei Stig, Takk for fin tilbakemelding! Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du opplevde nettopp dette. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det skulle oppstå noe i fremtiden! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Hyggelig og effektiv hjelp å få!! Takk for god hjelp!!
Hei Kari, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen din, det setter vi veldig pris på :) Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS