Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Byttet abonnementet mitt til Unifon. Det er det beste valget jeg har gjort. Sentralbordsløsningen er genial. Jeg har dekning over alt og prisene er rimelige.
Har lenge slitt med dårlig dekning, men dette endret seg når jeg gikk over til Unifon. Nå har jeg dekning over alt. God service er det også!
Veldig bra kundeservice, gode priser og knall dekning!
Jeg tegnet abb for en sum. Når jeg begynte å få regninger, så var det en masse tillegg. Særlig den på 79 kr pr faktura virker meningsløs. Når jeg skulle si opp, fikk jeg beskjed om tilleggsgebyr av kr 3000,-. Vissvass. Hold dere unna dette selskapet.
Hei Christian, Takk for din tilbakemelding. Vi stiller også ytterligere strenge krav til dokumentasjon av inngåtte kundeforhold, og dersom du har opplevd å bli feilinformert beklager vi dette på det sterkeste Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Feilaktige fakturaer sendes sporadisk ut. Ved henvendelser får man autosvar at henvendelsen er mottatt, men etter det blir det stille. Må purre utallige ganger for å få tilbakemeldinger. Ved oppsigelse fakturerer de likevel flere mnd. frem etter oppsigelsesdato. De opplyser også at de ikke krediterer feilaktige faktura, men at man må betale feilaktig faktura for så å få endret eller tilbakebetalt beløpet frem i tid... dette går ikke an! Til tross for bestridelser av faktura sender de sakene videre til purring/inkassovarsel og til inkasso... De sier også at selv om man bestrider faktura før faktura har forfalt og de sender den til inkasso, kan de hende man må betale inkassoomkostninger... Dette er ulovlig praksis! Mer useriøst selskap skal du lete lenge etter..
Hei Daniel, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Vil gjerne se nærmere på din sak, send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Det er nå seks uker siden linjen ble stengt og fortsatt har vi ikke fått sluttregningen eller forskuddsbetaling tilbakebetalt.. Email blir ikke besvart. Håpløs kundeservice. Velg en annen leverandør om du kan. Unifons kundeservice er ikke bra nok når du trenger hjelp og har tekniske problemer. Ingen tilbakemelding etter feilsøking - vi måtte ringe og be om oppdateringer gang på gang. Skikkelig dårlig behandling.
Hei Erik, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon
Fikk tilsendt en trådløs telefon til erstatning. Denne var rett og slett ubrukelig. Stor taleforsinkelse og masse ekko. Returnerte denne og sendte samtidig melding om dette og ba om en bedre løsning. Null respons etter flere henvendelser. Sendt så oppsigelse, fremdeles helt taust. Har flyttet abonnementet over til Next Gen Tel. Glimrende løsning. derfra.
Hei Reidar, Takk for din tilbakemelding. Det er synd å høre at du har slik opplevelse av kundeforholdet hos Unifon, jeg kjenner ikke detaljene i denne saken men vil gjerne høre fra deg. Send meg en mail på [email protected] slik at jeg kan se nærmere på din sak og ta det videre. Om du ønsker, kan du oppgi ditt telefonnummer i mailen så ringer jeg deg. Vennlig hilsen Iselin/Unifon