Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kjapp og god hjelp fra support hos Unifon ifm «jernteppe» og glemt pin på egen jobbmobil.
Hei Torstein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er godt å høre at du hadde en positiv opplevelse når du tok kontakt med kundeservicen vår 😊 Vi håper du fortsetter å være en like fornøyd kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fantastisk kundeservice, vennlige og service innstilt.
Hei Carl, Takk for den fine tilbakemeldingen din! Veldig hyggelig å høre at du fikk oppleve den flotte kundeservicen vår som vi er så stolte av. Ikke nøl med å ta kontakt dersom det er noe mer vi kan hjelpe deg med 😊 Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig fornøyd med abonnement og hjelpsom kundeservice
Hei Solfrid, Tusen takk for tilbakemeldingen din! Vi er stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Veldig god kundeservice, hyggelige kundebehandlere på tlf og rask og god tilbakemelding på e-post
Hei Louise, Takk for hyggelig tilbakemelding! Hos oss skal du få svar innen 30 sekunder på telefon, og under 24 timer dersom du henvender deg på e-post. Vi har også døgnåpen vakttelefon. Ha en super dag videre – og ta gjerne kontakt med oss dersom det skulle være noe! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Fikk raskt kontakt med service, trengte hjelp til overføringa av abonnementet
Hei Jan Helge, Tusen takk for fine ord :) Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Sier at de ringer fra Telenor. Sier videre at det ikke er bindingstid. Lover ekstra datapakke, som aldri kom. Begynner etterhvert å overfakturere, bytter da selskap og blir krevd for kr 3800 i bruddgebyr til tross for at selger sa att det ikke er bindingstid. Tar kontakt med de og de lover å stryke bruddgebyr, går 6 måneder og da begynner inkassokrav på bruddgebyr å komme. Styr unna!
Hei, Først av alt så er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å være kunde hos oss, ikke det motsatte. Hvis du ønsker så kan du kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS
Meget fornøyd både med produkt og kundeservice. Aldri «overraskelser» på fakturaen 👍
Hei Bosse, Tusen takk for super tilbakemelding og gode ord! Det er utrolig motiverende for oss som jobber i Unifon når vi får så hyggelige tilbakemeldinger. Vi håper du kommer til å fortsette å være like fornøyd – og vil gjerne ha deg med videre som kunde i mange år fremover! Med vennlig hilsen Vilde Unifon AS