Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Unifon
3.8
1 311 verifiserte omtaler

Unifon omtaler og erfaringer

Positiv trend

Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.8
Bra
1 311 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#5
Middels
Unifon er rangert
#5 av 10 bedriftsoperatører
59%
Middels
59% anbefaler Unifon
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 1 311 omtaler om Unifon

FILTRER OMTALER
690
90
23
34
474
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Unifon
Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no

Føler meg lurt

Omtale av  Espen F. J

Ble oppringt av en selger som ville tilby meg et mobilabonnement til kun 299 per mnd med 12 GB inkludert. Jeg spesifiserte at jeg ikke var interessert i bindingstid eller oppsigelsestid. Fikk til svar fra selger at det var ingen bindingstid eller oppsigelsestid. Det ble ikke informert om alle tilleggsgebyrer. Jeg fikk da tilsendt en sms der jeg skulle svare ja for å bekrefte abonnementet. Da jeg ville avslutte abonnementet var det plutselig 4 mnd oppsigelsestid. Dette fremstår etter min oppfatning som lureri.

Svar fra Unifon
24.07.2023 18:59

Hei Espen, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Unifon?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Super rask og fint service

Omtale av  Ahmed

Jeg er fornøyd med dette abonnementet og Kundeservice, siden vi har byttet til den. Men det er noen ting som jeg er merket. Angående appen: jeg også fornøyd, men hadde ønsket om det hadde mulighet gjenkjenne bedre personen som ringer om de eksisterer på gule side eller noe. Enn å bare se nr, skaper usikkerhet om det er der er kunde eller svar undersøkelser som ringer. Det funker noen ganger, men ikke meste av tlf nr. selv om jeg vet de har ikke blokkert mulighet å søke opp personen. Angående dekning: Det forsvinner eller har vanskeligheter hvis man er i byen eller i transport. Selv om man ikke kjører under en tunnel. For eks. En svær kjøping butikk med flere etasjer. Skjer ikke ofte men plagsomt når det skjer.

Svar fra Unifon
24.07.2023 18:58

Hei Ahmed, Takk for hyggelig tilbakemelding. Vi er veldig stolte av våre kundeservicemedarbeidere som alltid gjør sitt beste for å gi gode kundeopplevelser. Ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller [email protected] vedrørende spørsmål om app og dekning, slik at vi får undersøkt saken ytterligere. Hilsen Emilie, Unifon AS

Oppgir ikke i samtale at det er bedriftsabonnement

Omtale av  Merete

Skyhøye gebyr på 750 kr ved forsinket betaling, og sier plutselig når jeg ringer for å klage at de har satt oss som familie opp på bedriftsabonnement!! det ble ikke informert om i salgssamtalen. De har også oppgitt priser ekskl mva, når fakturaen kommer er den høyere enn vårt tidligere abonnement!

Svar fra Unifon
24.07.2023 18:54

Hei Merete, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS

Uetisk telefonselskap

Omtale av  Annika

Unifon påstår at de har kvittet seg med selgere som utgir seg for å være fra Telenor, allikevel er det nøyaktig hva jeg ble utsatt for. Ettersom Telenor ofte har ringt med gode tilbud gikk jeg i fellen og ble lurt. Da det i tillegg var et abonnement som skulle stå på firmaet mitt er jeg helt uten forbruker-rettigheter. Det kostet meg over 7500;- kroner for 2 abonnement å komme ut av avtalen og bli kvitt dette telefonselskapet. Det er for meg uaktuelt å være kunde i et selskap som er så til de grader uetisk, selv for en bindingstid på 24 måneder. Jeg opplever å være lurt og svindlet på det groveste og har fått meg en dyrekjøpt lekse, bokstavelig talt.

Svar fra Unifon
24.07.2023 18:52

Hei Annika, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS

Hyggelig kundebehandler 👍😊

Omtale av  Asbjørn M

Er ny kunde nå etter å ha vært kunde for noen år siden og var egentlig fornøyd da, men ble lurt til å flytte.

Svar fra Unifon
18.07.2023 14:53

Hei Asbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder, og det varmer at du kom tilbake til oss. Hilsen Emilie Unifon AS

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Spørsmål om min betaling, abonnement og forrige bindings tid med andre selskapet

Omtale av  Salsacasino D

Fikk rask svar på telefon og tidelig forklaring om mine spørsmål. Veldig fornøyd!

Svar fra Unifon
18.07.2023 14:49

Hei Salsacasino, Så fint å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, dette setter vi stor pris på! Vi jobber iherdig med å gi den beste kundeservicen på markedet, og blir veldig glad over å høre at vi lykkes med dette. Hilsen Emilie Unifon AS

Grusomt og lureri

Omtale av  Irene

Du vert lurt inn i noko, som ikkje stemmer.. ingenting er bra med dette selskapet

Svar fra Unifon
18.07.2023 14:47

Hei Irene, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS

Unifon har 1 311 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Unifon mener
Har tilegnet profilen
Unifon deltar på Bytt.no

Unifon har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Unifon besvarer omtaler

Unifon har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Unifon ønsker tilbakemeldinger

Unifon benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR