Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Skyhøye gebyr på 750 kr ved forsinket betaling, og sier plutselig når jeg ringer for å klage at de har satt oss som familie opp på bedriftsabonnement!! det ble ikke informert om i salgssamtalen. De har også oppgitt priser ekskl mva, når fakturaen kommer er den høyere enn vårt tidligere abonnement!
Hei Merete, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Kunder som er forledet eller lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Med vennlig hilsen Emilie, Unifon AS
Unifon påstår at de har kvittet seg med selgere som utgir seg for å være fra Telenor, allikevel er det nøyaktig hva jeg ble utsatt for. Ettersom Telenor ofte har ringt med gode tilbud gikk jeg i fellen og ble lurt. Da det i tillegg var et abonnement som skulle stå på firmaet mitt er jeg helt uten forbruker-rettigheter. Det kostet meg over 7500;- kroner for 2 abonnement å komme ut av avtalen og bli kvitt dette telefonselskapet. Det er for meg uaktuelt å være kunde i et selskap som er så til de grader uetisk, selv for en bindingstid på 24 måneder. Jeg opplever å være lurt og svindlet på det groveste og har fått meg en dyrekjøpt lekse, bokstavelig talt.
Hei Annika, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. For en liten tid tilbake ble vi gjort oppmerksom på at noen av våre innleide selgere ikke har opptrådt ryddig. Dette har vi nå gjennomført en rekke tiltak for å rydde opp i. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Hittil i år har vi fått over 10.000 nye kunder til Unifon. Derfor er det trist og beklagelig at noen har opplevd at enkelte dårlige salgsrepresentanter har opptrådt klanderverdig på vegne av oss. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Er ny kunde nå etter å ha vært kunde for noen år siden og var egentlig fornøyd da, men ble lurt til å flytte.
Hei Asbjørn, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. For oss er det helt avgjørende å ha fornøyde kunder, og det varmer at du kom tilbake til oss. Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk rask svar på telefon og tidelig forklaring om mine spørsmål. Veldig fornøyd!
Hei Salsacasino, Så fint å høre at du er fornøyd med vår kundeservice, dette setter vi stor pris på! Vi jobber iherdig med å gi den beste kundeservicen på markedet, og blir veldig glad over å høre at vi lykkes med dette. Hilsen Emilie Unifon AS
Du vert lurt inn i noko, som ikkje stemmer.. ingenting er bra med dette selskapet
Hei Irene, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Jeg kjenner ikke til saken din, men ønsker gjerne at du tar kontakt slik at vi kan ta en gjennomgang. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken din blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Hevder å gi de samme vilkår som Telenor, bortsett fra og nevne at hastigheten på data er fullstendig ubrukelig når mengde data er brukt opp Telenor ga iallfall nok hastighet til å lese avisa. Mye trøbbel med selve bytte også… I tillegg er de ekstra datapakkene svindyre. Styr unna.
Hei Øystein, Jeg hører at du ikke er tilfreds med våre tjenester. Ved oppbrukt inkludert data strupes abonnementet til 3Mbit/s, dette gjøres for at overforbruket ikke skal bli så høyt. I ditt tilfelle ville jeg anbefalt deg Data Refill, dette er en tjeneste som sørger for at du aldri går tom for data. Dette er også mer kostnadseffektivt enn å kjøpe datapakker. Ta gjerne kontakt med vår kundeservice på telefon 05015 for mer informasjon om Data Refill. Hilsen Emilie Unifon AS
Ble oppringt av pågående selger som lovte at jeg ikke skulle betale noe for å bryte annen bindingstid. Fikk allikevel 3750 kr på regning for brutt binding. Sen saksbehandling. Har bare fått et saksnummer og ingen beskjed om når saken skal behandles. 99 kr for hver faktura på nett og 248 kr i tillegg om du betaler for sent. Ikke bra ifølge Forbrukertilsynet.
Hei Kari, Først av alt er det leit å høre at du ikke har fått et svar på henvendelsen din. Grunnet ferieavvikling er behandlingstiden noe lenger. Vedrørende fakturagebyr og forsinkelsesgebyr er dette standard praksis på bedriftsmarkedet. Du kan lese mer om våre priser på fakturagebyr ved å følge linken: https://www.unifon.no/generelle-priser/ Ta gjerne kontakt med oss på 05015 eller per e-post til [email protected] ved ytterligere spørsmål. Hilsen Emilie Unifon AS