Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
De har bra kundeservice og hjelper så bra de kan. De har rimelige priser.
Hei Thomas, Så godt at prisene og service er noe du er fornøyd med. Ta kontakt om det er noe vi kan gjøre for deg i fremtiden. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Veldig bra dette er. Stor fornøyd. Fortsett som dere gjør
Hei Thomas, Det er fantastisk å høre du er fornøyd med vår kundeservice. Takk, og ikke minst for at vi er så heldig som får ha seg som kunde! Ha en riktig fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
Gir 10 poeng til kundeservice og ikke minst utrolig bra på pris! Kommer ikke til å bytte 😃
Hei Birgitte, Hvor flott å høre! Slike tilbakemeldinger kan vi ikke få nok av - tusen takk! Ønsker deg en fin dag. Hilsen Christine Tharaldsen Unifon
SItter i et sterkt voksende IT firma med over 120 ansatte i Oslo og benytter Unifon Bedrift, Mobilabonnement for alle ansatte og sentralbord med statistikk føring osv. Vi har hatt Unifon i over 5 år (var da jeg kom inn i bildet) og jeg har kun positivt å si om alt fra avtalen vi har. Har det vert noe vi har pekt på så har vi fått det på plass innen rimelig tid. Kundekontakten vår er helt fantastisk og det betyr mye for oss. Det skal mye til før vi bytter, selv om det skulle blitt en billigere løsning. Jeg skriver omtalen siden jeg ser at det er lav score her. Og jeg kjenner meg ikke igjen i den på noe vis.
Hei Magnus, Tusen takk for at du ville dele din erfaring. Det betyr mye for oss. Så flott at du er fornøyd med både våre produkter og kundeservice. Vi er stolte av å ha et Bedriftsnett i verdensklasse. Service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus, og det er godt å høre at du som kunde har denne opplevelsen. Ønsker deg en god dag. Hilsen Emilie Unifon AS
Meget fornøyd med en service i toppklasse, vi får våre ønsker oppfylt etter kort tid. Vår kontaktperson skiller seg klart ut. Unifon bruker Telenor dekning som er viktig for oss.
Hei Magnus, Vi jobber hver dag med å yte den beste kundeservicen, så det gøy å høre at vi lykkes med nettopp dette. Vi er stolt av å levere dette med Telenor-dekning. Hilsen Emilie Unifon AS
Det er aldri noe feil med Unifon. Mobildata fungerer alltid. Appen er oversiktlig. Billig og greit. Helt topp!
Hei Vilde, Det er jo ingenting som er bedre enn når det bare funker! Takk for din omtale. Ønsker deg en fin dag. Hilsen Emilie Unifon AS
De utgir seg for å være fra Telenor og lover billigere abbonement. men det er ikke tilfelle da alle priser er uten mva. Selger finner telefon nr. i Brønnøysundreg. og dermed er det bedriftskunder som ikke har noen angrerett! Det er 24 måneder bindingstid og kansellerer du avtalen koster det 3000 kr. eks mva pr. nr! Hold dere unna!!
Hei Kjersti, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS