Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Bra service . Kundeservice hyggelig og tilbakemelding god
Hei Ingrid, Takk for fin tilbakemelding. Kundeservice er vårt hovedfokus, og det varmer hjertet mitt å høre at vi lykkes med dette. Hilsen Emilie Unifon AS
De praktiserer en fullstendig uakseptabel innkreving av forhåndsfakturering. Når kunde da får nok av dette, sperrer de SIM-kort og forlanger videre betaling for fult bruk ... ! Ignorerer enhver innsigelse. Engasjerer så inkassofirma på beløpene de overhodet ikke har krav på, og til sist namsmann/utleggsforretning. Fra et konstruert beløp på rundt 600 kr. - videre opp og ned 2000, 1400, 4200 og til sist 9900,- Uten at abonementet har vært i bruk .. Som igjen bare vil føre til politianmeldelse mot de. Må være mest useriøse selskapet på markedet.
Hei Jørn, Det er trist å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Nå kjenner jeg ikke til alle detaljene, men ønsker veldig gjerne å ta en gjennomgang av saken din. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected]. Hilsen Emilie Unifon AS
Selgere utgir seg for å være fra Telenor. For å få tilbud fra «Telenor» blir man bedt om å svare Ja på SMS, mens samtalen pågår. Da er hele familien blitt bedriftskunder i Unifon. 4 måneders oppsigelsestid, 3000 kr pr abonnement å bryte. Og det for et abonnement som ironisk nok heter «uten binding». Legg på så fort noen til slutt nevner ordet Unifon, og aldri svar på sms hvor du ser ordet Unifon
Hei Maja, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Ble ringt opp i går fra en telefonselger som var ekstremt innpåsliten. Fra første stund ga jeg tydelig uttrykk for at jeg ikke var interessert. Det ble ikke akseptert, og selger fortsatte å bruke diverse teknikker for å få meg interessert. Jeg er i utgangspunktet ikke tilhenger av å legge på midt i en samtale, så jeg lot selgeren prate. Jeg forsøkte gjentatte ganger å takke nei, og kunne neppe ta det seriøst når jeg ble lovt gull og grønne skoger i forhold til abonnementet jeg allerede har. Jeg sa at han gjerne kunne sende meg et tilbud slik at jeg får sett på det i ro og mak, men at jeg i utgangspunktet fortsatt ikke var interessert. Fikk da beskjed om at han ikke kunne sende tilbud. Jeg svarte da med å si at jeg da heller ikke var interessert. Da fikk jeg plutselig et tilbud allikevel på epost. Så langt hadde han ikke sagt noen ting om at det var snakk om et bedriftsabonnement. Jeg sa da at prisen han hadde lovet meg som bedre var eks. Mva, men at jeg ikke var Mva registrert. I tillegg sa han mange ganger at det ikke var noen bindingstid (som jo stemte), og at jeg etter en måned kunne gå tilbake om jeg ikke var fornøyd (som jo ikke stemmer, fordi tilbudet jeg fikk inkluderte 3 mnd oppsigelsestid - noe han aldri nevnte). Fortsatt tok han ikke nei som et svar. Til slutt hadde jeg ikke tid til å holde på med det tullet lenger, og måtte bli litt streng i stemmen for å få frem at jeg virkelig ikke var interessert. Jeg forstår at Unifon ikke er den eneste leverandøren som bruker skitne regel-rytter triks for å lokke til seg kunder, men dette ble for dumt og useriøst. I tillegg forventer jeg at når jeg gjentatte ganger gir uttrykk for at jeg ikke er interessert, så blir dette akseptert av selgeren. Jeg blir ofte ringt av ukjente nummer ifbm jobb, og ender derfor ofte på tråden med selgere. Har dog aldri opplved maken til innpåslitsomhet og useriøsitet. Takket være denne selgeren så oppfatter jeg Unifon som umåtelig useriøst, og kommer til å styre unna i fremtiden også. Hvis unifon faktisk er en ordentlig aktør, så er det jo litt synd at slike telefonselgere ødelegger hele inntrykket på få minutter. Mitt tips er å styre langt unna om de ringer deg, og heller se på ordentlige tilbud i ro og mak hjemme, når man faktisk har tid til å lese den lille skriften og påse at avtalen man går over til faktisk er bedre, og ikke bare løgn fra en overivrig selger.
Hei Erik, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Fikk i høy grad rettet opp i noen misforståelser/ feil som ble gjort i forbindelsen med abonnementsavtalen min! Tilfreds med utfallet av denne!
Hei Ivar, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Emilie Unifon AS
Enkelt å få kontakt med folk som gi meg hjelp. Rimelige priser, god service!
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med kundeservice og tjenestene fra oss. Vi skal fortsette å strekke oss etter dette fremover også. Hilsen Emilie Unifon AS
- Datahastighet er for lav og mye lavere enn tidligere tilsvarende abonnement hos konkurrent. - Forbruk av datamengde økte radikalt når vi byttet til Unifon, uten endret bruksmønster! - Noe lavere telefondekning, spesielt utenfor tettbebygd strøk. - Vil ikke lage kvittering for eksempelvis kjøp at mer data.
Hei Nils, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS