Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
- Datahastighet er for lav og mye lavere enn tidligere tilsvarende abonnement hos konkurrent. - Forbruk av datamengde økte radikalt når vi byttet til Unifon, uten endret bruksmønster! - Noe lavere telefondekning, spesielt utenfor tettbebygd strøk. - Vil ikke lage kvittering for eksempelvis kjøp at mer data.
Hei Nils, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Unifon har knallbra kundeservice som tar grep om det er et problem og svarer raskt ved henvendelser. Lett å administrere abonnementer via web ved behov og ingen av våre brukere har klaget på dekningen etter at vi byttet til Unifon
Hei Marius, I Unifon lover vi deg skreddersydde løsninger for din bedrift, Norges raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Emilie Unifon AS
Selgeren lokker med ufullstendig pris og vilkår, og presser deg til å akseptere på sms før du får lest gjennom vilkårene. Hvis du er så "heldig" å ha et gammelt ENK liggende bruker de dette som vilkår for avtalen, og du har ikke de samme angrerettighetene som privatperson. Oppleves som en meget useriøs og uærlig aktør.
Hei Silje, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Vår bedrift har vært kunde hos Unifon i snart 3 år nå og er veldig fornøyd. Har egen kundebehandler som svarer raskt og fikser raskt opp om noe skulle være galt. De bruker telenor nett som er helt avgjørende for oss som har ansatte som er mye på veien inn i landet. Vi kan for vår del absolutt anbefale Unifon
Hei Ole, Tusen takk for fin omtale. Vi er takknemlig for å ha deg som lojal kunde. Det er hyggelig å høre om din erfaring med fast kontaktperson. Gode relasjoner og oppfølging av disse er viktig for oss. Vi er glad for å kunne levere tjenesten vår på Norges beste dekning, da dette sikrer maks oppetid og færre brudd for våre kunder. Hilsen Emilie Unifon AS
Opplever vårt 4 år lange samarbeid svært positivt, god kundeservice og effektiv oppfølging av behov og forespørsler. Oppleves som behjelpsomme når det er behov rask oppklaring i en sak eller forespørsel.
Hei Sebastian, Det er godt å høre at du har denne opplevelsen. Rask service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus. Takk for et godt samarbeid hittil. Vi ser frem til flere gode år! Hilsen Emilie Unifon AS
Fornøyd med løsningene til Unifon, fleksibelt sentralbord og gode selvhjelps portaler. Opplever også at nettet er stabilt med Telenor sin dekning.
Hei Raymond, Takk for fin omtale. Så bra at du er fornøyd med våre telefoni- og bedriftsnettløsninger. Det er viktig for oss med gode og moderne selvbetjeningsløsninger slik at hverdagen til deg som kunde blir litt enklere! Hilsen Emilie Unifon AS
De er riktignok villige til å droppe urimeligheter når det påpekes, men det er utrolig drøyt og bærer preg av at de stier på at folk ikke leser det som står med liten skrift.
Hei Peder, Det er trist å høre at du har opplevd våre avtalevilkår som urimelige. Våre løsninger skal være fleksible og åpne for mange endringer, uten at dette påvirker vilkår. Vi ønsker veldig gjerne å gjøre deg til en fornøyd kunde og ber deg ta kontakt med oss på 05015 eller [email protected] hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Hilsen Emilie Unifon AS