Unifon opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fikk i høy grad rettet opp i noen misforståelser/ feil som ble gjort i forbindelsen med abonnementsavtalen min! Tilfreds med utfallet av denne!
Hei Ivar, Tusen takk for at du tok kontakt med vår support, slik at vi fikk rettet opp i dette. Det er godt å høre at saken løste seg på en god måte. Ønsker deg en fin dag! Hilsen Emilie Unifon AS
Enkelt å få kontakt med folk som gi meg hjelp. Rimelige priser, god service!
Hei Jan, Takk for din tilbakemelding. Så hyggelig at du er fornøyd med kundeservice og tjenestene fra oss. Vi skal fortsette å strekke oss etter dette fremover også. Hilsen Emilie Unifon AS
- Datahastighet er for lav og mye lavere enn tidligere tilsvarende abonnement hos konkurrent. - Forbruk av datamengde økte radikalt når vi byttet til Unifon, uten endret bruksmønster! - Noe lavere telefondekning, spesielt utenfor tettbebygd strøk. - Vil ikke lage kvittering for eksempelvis kjøp at mer data.
Hei Nils, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Unifon har knallbra kundeservice som tar grep om det er et problem og svarer raskt ved henvendelser. Lett å administrere abonnementer via web ved behov og ingen av våre brukere har klaget på dekningen etter at vi byttet til Unifon
Hei Marius, I Unifon lover vi deg skreddersydde løsninger for din bedrift, Norges raskeste mobilnett og markedets beste kundeservice. Vi setter stor pris på din hyggelige omtale og anbefaling. Fornøyde kunder er viktig for oss. Hilsen Emilie Unifon AS
Selgeren lokker med ufullstendig pris og vilkår, og presser deg til å akseptere på sms før du får lest gjennom vilkårene. Hvis du er så "heldig" å ha et gammelt ENK liggende bruker de dette som vilkår for avtalen, og du har ikke de samme angrerettighetene som privatperson. Oppleves som en meget useriøs og uærlig aktør.
Hei Silje, Først av alt er vi lei oss for å høre om din opplevelse. Vårt mål er at det skal være en positiv opplevelse å bli kunde hos Unifon, ikke det motsatte. Det viser seg at enkelte innleide selgere har brutt med våre retningslinjer ved å oppgi feil eller mangelfull informasjon i forbindelse med salg av abonnement. Den siste tids hendelser har ført til en grundig gjennomgang med alle som leverer salgstjenester til oss. Dette har resultert i en innskjerping og en avvikling av samarbeidet med selgere vi mener ikke har opptrådt ryddig. Dette dreier seg altså om et tillitsbrudd overfor både den aktuelle kunde og mot Unifon. Kunder som er forledet/lurt får naturligvis anledning til å avslutte avtalen med oss helt kostnadsfritt. Ta kontakt dersom dette gjelder deg. Du kan gjerne kontakte meg personlig på [email protected], så skal jeg sørge for at saken blir tatt tak i. Evt. kan du kontakte vår kundeservice på 05015 eller [email protected] Hilsen Emilie Unifon AS
Vår bedrift har vært kunde hos Unifon i snart 3 år nå og er veldig fornøyd. Har egen kundebehandler som svarer raskt og fikser raskt opp om noe skulle være galt. De bruker telenor nett som er helt avgjørende for oss som har ansatte som er mye på veien inn i landet. Vi kan for vår del absolutt anbefale Unifon
Hei Ole, Tusen takk for fin omtale. Vi er takknemlig for å ha deg som lojal kunde. Det er hyggelig å høre om din erfaring med fast kontaktperson. Gode relasjoner og oppfølging av disse er viktig for oss. Vi er glad for å kunne levere tjenesten vår på Norges beste dekning, da dette sikrer maks oppetid og færre brudd for våre kunder. Hilsen Emilie Unifon AS
Opplever vårt 4 år lange samarbeid svært positivt, god kundeservice og effektiv oppfølging av behov og forespørsler. Oppleves som behjelpsomme når det er behov rask oppklaring i en sak eller forespørsel.
Hei Sebastian, Det er godt å høre at du har denne opplevelsen. Rask service og tilgjengelighet er vårt hovedfokus. Takk for et godt samarbeid hittil. Vi ser frem til flere gode år! Hilsen Emilie Unifon AS